جنیوس تخته طراحی ساخت

بازار دیجیتال- شاید وقت آن رسیده باشد که گرافیست‌ها و طراحان، سیستم سنتی خود را کنار بگذارند و به سمت دیجیتالی شدن پیش بروند. البته تعدادی از آنها این راه را رفته‌اند. اما بسیاری همان سیستم سنتی را ترجیح می‌دهند و با این که سیستم دیجیتالی راهی بسیار سهل‌تر را در مقابل آنها قرار می‌دهد اما کمتر به این سمت سوق پیدا می‌کنند.

Tablet Pensketch ۶x۸ نام یکی از محصولات شرکت جنیوس است.

در هنگام پردازش عکس در Tablet Pensketch ۶x۸، کارایی طراح تا حد بسیاری بالا می‌رود و دقت و سرعت را می‌توان در این محصول به وضوح مشاهده کرد. قلمی ‌که در Tablet Pensketch ۶x۸ به کار رفته است، بدون سیم طراحی شده و حساسیت فشار بر روی صفحه آن ۱۰۲۴ است که از نظر حساسیت جزو بالاترین حساسیت‌ها است. شما می‌توانید در هنگام طراحی بر روی Tablet Pensketch ۶x۸ کنترل کاملی را بر روی اشکال پیش فرض هندسی داشته باشید. کلیدی که بر روی قلم این دستگاه طراحی شده به مانند دو کلید موس عمل می‌کند و وظیفه کلیک راست و چپ را دارد.

پسوندی که در نام این محصول آورده شده است، اندازه محیط کاری Tablet Pensketch ۶x۸ را نشان می‌دهد. به این معنی که اندازه محیط کاری ۶ در ۸ اینچ و یا به عبارتی ۸۸/۱۸۲ در ۸۴/۲۴۳ سانتیمتر است.

همراه با Tablet Pensketch ۶x۸ یک موس بدون سیم نیز عرضه می‌شود. این محصول مجموعه‌‌ای کم نظیر از ابزار دیجیتالی را کنار هم جمع می‌کند. این محصول با استفاده از یک کابل USB به کامپیوتر متصل می‌شود.

شرایطی که برای اتصال به Tablet Pensketch ۶x۸ برای هر کامپیوتری نیاز است، می‌تواند نقش زیادی را در انتخاب این محصول ایفا کند. ویندوزهای ۹۸، اکس‌پی، ۲۰۰۰ و ME از جمله شرایط سیتم عاملی این محصول هستند. Tablet Pensketch ۶x۸ برای اجرا و پردازش تصاویر به کامپیوتری با حداقل پردازش ۴۰۰ مگاهرتز احتیاج دارد.

این محصول با گارانتی شاب در بازار عرضه شده است.