پرفروش‌های بازار دوربین فیلمبرداری

بازار دیجیتال - با فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز فصل سفرهای تابستانی، بازار خرید و فروش انواع دوربین فیلمبرداری گرم و پررونق شده است. طبق اعلام فعالان بازار، این کالا در مارک و مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که طی سه تا چهار سال اخیر به دلیل تقاضای زیاد برای انواع دوربین‌ فیلمبرداری میزان تنوع طرح، مدل و حتی برندهای این کالا افزایش یافته و در مقابل قیمت این کالا در حدود ۱۰ تا ۲۰درصد کاهش یافته است.

در‌حال‌حاضر سونی، سامسونگ، پاناسونیک و کانن جزو برندهای پرفروش بازار هستند که طبق ادعای فعالان بازار، دوربین‌های فیلمبرداری، سونی نسبت به سایر برندها از فروش بالاتری برخوردارند. فعالان بازار می‌گویند، اگرچه قیمت دوربین‌های فیلمبرداری برند سونی نسبت به مارک‌هایی چون سامسونگ و پاناسونیک بالاتر است. اما کیفیت تصویر و همچنین خدمات پس از فروش و تبلیغات گسترده این شرکت باعث جلب توجه بسیاری از خریداران این کالا به سوی دوربین‌های فیلمبرداری سونی شده است.

معزی، یکی از فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و انواع دوربین در این زمینه می‌گوید: به طور کلی کیفیت تصویربرداری با دوربین‌های فیلمبرداری که قابلیت ضبط تصویر روی DVD را دارند به مراتب بالاتر از دوربین‌هایی است که تصاویر را روی مینی‌فیلم ضبط می‌کنند. فعالان بازار همچنین

مدل‌های DVD‌۷۰۸ و DVD‌۹۰۸ را به عنوان پرفروش‌ترین دوربین‌های فیلمبرداری سونی معرفی می‌کنند که به ترتیب با قیمت ۵۱۰هزار و ۷۸۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

مدل HV۱۰ از دوربین‌های فیلمبرداری کانن نیز یکی از گران‌ترین دوربین‌های فیلمبرداری بازار معرفی شده است که قابلیت ضبط تصاویر روی mini DV را داشته و با قیمت یک‌میلیون و ۲۹۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل‌های VC۴۰ و DC۲۲ نیز از دوربین‌های پرفروش شرکت کانن هستند که به ترتیب با قیمتی حدود ۸۰۰ و ۶۵۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین مدل‌های ۶۷۵ و ۹۶۳ از دوربین‌های فیلمبرداری پرفروش شرکت سامسونگ معرفی شده‌اند که به ترتیب با قیمت ۲۴۵

و ۳۲۵هزار تومان به فروش می‌رسند.