پلیس آمریکا در ایالت کالیفرنیا به زنی که از تلفن همراه خود هنگام رانندگی استفاده می‌کرد، حمله کرد و او را کتک زد. به گزارش واحد مرکزی خبر، خشونت پلیس لس‌آنجلس با زنی که هنگام رانندگی از تلفن همراهش استفاده می‌کرده توسط تصاویر آماتور ویدئویی ضبط و روی شبکه اینترنت بارگذاری شده است. به گزارش شبکه تلویزیونی ای بی سی آمریکا، این حمله توسط دو نیروی پلیس در بخشی از لس آنجلس انجام شده که سال‌ها قبل چند تن از نیروهای آن به رادنی کینگ، شهروند سیاهپوست آمریکایی حمله وحشیانه کرده بودند و بیگناه اعلام شدن متعاقب این پلیس‌ها توسط هیات منصفه سفیدپوست، باعث راه افتادن شورش‌های نژادی معروف لس آنجلس شد.

وکیل این خانم آمریکایی اعلام کرد وی در نظر دارد از اداره پلیس لس‌آنجلس به دادگاه مدنی شکایت کرده و از آن درخواست غرامت سنگین کند. این زن آمریکایی که حتی پس از این که دستبند به وی زده شده بود مورد تهاجم پلیس قرار گرفت، از ناحیه صورت مجروح شده است. در عین حال وی از دادن هرگونه مصاحبه به خبرنگاران امتناع کرده و تمامی صحبت‌هایش را از طریق وکیلش به رسانه‌ها منتقل می‌کند.

چارلی بک، رییس پلیس لس‌آنجلس اعلام کرد که این دو افسر پلیس، تا زمانی که تحقیقات در این زمینه کامل نشده به کارهای دفتری و غیرمیدانی گمارده خواهند شد.