یک لپ‌تاپ کمیاب اما پرفروش از اچ‌پی

دنیای‌اقتصاد- این روزها با توجه به رشد قیمت‌ها در بازار لپ‌تاپ و کاهش موجودی، یافتن یک لپ‌تاپ با قیمت مناسب کاری بسیار سخت است. اما با کمی جست‌وجو می‌توان در بازار یا در لیست موجودی شرکت‌های عرضه‌کننده لپ‌تاپ مدل‌های مناسبی یافت که قیمتی پایین‌تر از لپ‌تاپ‌های دیگر در بازار دارند. یکی از این لپ‌تاپ‌ها که علاوه بر اینکه از لحاظ قابلیت‌های فنی مناسب است، بلکه به صفحه نمایش ۱۴ اینچی مجهز است و قیمت تقریبا پایینی هم دارد مدل G۴-۱۳۶۱TX است.

G۴-۱۳۶۱TX که از لپ‌تاپ‌های پرفروش و البته کمیاب اچ پی در بازار داخلی است علاوه بر اینکه به صفحه نمایشی با سایز محبوب بازار مجهز است قیمتی تقریبا مناسب دارد.

بر اساس اعلام فعالان بازار این لپ‌تاپ که در ردیف ارزان قیمت‌های بازار لپ‌تاپ قرار دارد دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده

Intel ۲۳۵۰M Core i۳ ۲.۳ GHz - Cache ۳ MB - BUS ۱۳۳۳ MHz، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت

است.

کارت گرافیکی این لپ‌تاپ همAMD Radeon HD ۷۴۵۰M DDR۳ ۱۰۲۴ MB است. تجهیز به صفحه نمایش ۱۴ اینچ از نوع HD BrightView LED-Backlit Display و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ، تجهیز به بلوتوث داخلی، درایو نوری SuperMulti DVD±R/RW with Double Layer Support، اسپیکر‌های Altec Lansing با سیستم صدای SRS Premium Sound، تاچ پد مالتی‌تاچ با دکمه خاموش و روشن و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور همچنین به شبکه Integrated ۱۰/۱۰۰ BASE-T Ethernet LAN، باتری یون لیتیومی ۶ سلولی، وب‌کم و... مجهز است. در مورد پورت‌های این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که G۴-۱۳۶۱TX به سه پورت usb ۲.۰، پورت HDMI، پورت خروجی VGA و... مجهز است.

این لپ‌تاپ ۱/۲ کیلوگرمی که در رنگ خاکستری به بازار عرضه شده است قیمتی حدود یک میلیون و ۱۶۰ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دارد.