یک محصول همه کاره برای کاربران لپ‌تاپ و تبلت

دنیای‌اقتصاد- کولر‌مستر یکی دیگر از نوت‌پال‌های خود را به نام ERGO ۳۶۰که وسیله‌ای برای خنک‌سازی نوت‌بوک و تبلت و پایه‌ای برای آنها است را تولید و به بازار عرضه کرده است. یکی از موارد مهمی که کولر مستر در این محصول به آن توجه کرده است قابلیت حمل‌ونقل محصول به همراه وسایل دیگر است. همچنین وضعیت ارگونومیکی بدنه نوت پال، به‌خصوص وضعیت ارگونومیکی و حفظ حالت طبیعی مچ دست‌ها و نحوه نشستن که در هنگام استفاده از لپ‌تاپ در طولانی مدت می‌تواند باعث ایجاد صدماتی برای کاربر شود که با استفاده از ERGO ۳۶۰ و قابلیت‌های ارگونومیکی بالای خود این مشکلات را به حداقل رسانده است.

به طوری که قابلیت تنظیم زاویه دید در سه حالت راحتی کاربر را به‌دنبال خواهد داشت. علاوه بر آن با پایه جدیدی که در این محصول به کار رفته است و در اسم محصول نیز بر آن تاکید شده است قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای پایه وجود دارد که دید و استفاده از لپ‌تاپ و تبلت را آسان می‌سازد.

همچنین پدهایی برای جلوگیری از لیز خوردن وسایلی که روی پایه قرار می‌گیرد روی این محصول جدید تعبیه شده است. علاوه بر آن کانال‌هایی برای مدیریت کابل و استفاده آسان از کابل‌های usb اتصال داده شده به آن که در بدنه این محصول در نظر گرفته شده است.

برای بخش خنک‌سازی هم دو فن بدون صدای ۸۰ میلیمتری با کمک سطح آلومینیومی، بالاترین دفع و پخش حرارت از نواحی مختلف و داغ لپ‌تاپ و تبلت را به عهده دارند. ERGO ۳۶۰ برای کلیه لپ‌تاپ‌های ۱۳ تا ۱۷ اینچ و اغلب تبلت‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول به زودی از طریق شرکت دریا کامپیوتر، نماینده رسمی شرکت کولر مستر در ایران عرضه و گارانتی می‌شود.