دنیای‌اقتصاد- نسل جدید خدمات پس از فروش و گارانتی الکترونیکی نوت‌بوک به مصرف‌کنندگان ایرانی معرفی شد.

احسان بیات، مدیرعامل شرکت آوات در یک نشست خبری ضمن اعلام این خبر گفت: خدمات گارانتی جدید مبتنی بر یک سیستم هوشمند و از طریق سامانه آنلاین خدمات پس از فروش شرکت آوات صورت می‌گیرد. وی افزود: کافی است تا کاربر برای دریافت سرویس به سامانه آنلاین خدمات پس از فروش (support.aawaat.com) مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کند. در این صورت سیستم هوشمندانه راهنمایی‌هایی برای رفع عیب دستگاه به کاربر ارائه می‌دهد و در صورتی که مشکل حل نشود کارشناسان فنی برای رفع مشکل به کاربر مراجعه می‌کنند.

وی همچنین از ارائه خدماتی مانند «پول پس» به مصرف‌کنندگان خبر داد که به صورت پایلوت اجرا شده است و طبق این طرح مصرف‌کننده بعد از خرید در صورت تمایل می‌تواند تا ۴۸ ساعت به هر دلیل کالا را مرجوع و هزینه پرداختی خود را دریافت کند.

شهرام فعلی، مدیر توسعه بازار این شرکت نیز از انعقاد قرارداد شرکت آوات با بانک تجارت برای اجرای طرح «آسان خرید» خبر داد و گفت: دارندگان تجارت کارت با عضویت در شبکه آسان خرید تا سقف اعتبار تعیین شده کارت خود می‌توانند از نمایندگان شرکت آوات، بدون افزایش قیمت و به صورت اقساطی نوت‌بوک خریداری کنند.