دسترسی یکجا به سرویس‌های گوگل

دنیای‌اقتصاد- با کمک افزونه Terminal می‌توانید به تمام سرویس‌های گوگل در یک‌جا دسترسی داشته باشید. این افزونه برای مرورگر کروم طراحی شده و یک ابزار مفید برای استفاده از تمامی امکانات سرویس گوگل است. این افزونه با نمایش تمام سرویس‌های گوگل، به‌صورت یک آیکن باعث می‌شود که شما تنها با یک کلیک روی هر سرویس به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

با Terminal شما به تمامی سرویس‌های این شرکت مانند، Gmail, Google Docs, Blogger, AdSense, Analytics, Google Maps و ... دسترسی خواهید داشت.

زمانی که این افزونه را نصب کردید به راحتی می‌توانید با کلیک روی نشانه Terminal ، در نوار ابزار مرورگر خود به آن دسترسی پیدا کنید. این افزونه شما را از تعداد ایمیل‌های پست الکترونیکی‌تان یعنی Gmail با خبر می‌کند و اگر فراموش کرده باشید تا نامه‌ای را بخوانید Terminal به شما هشدار خواهد داد.

همچنین اگر در استفاده از یک سرویس‌ گوگل غافل شده‌اید، می‌توانید با drag کردن آن سرویس به بخش سرویس‌های فعال خود از آن استفاده کنید.

افزونه Terminal که یک افزونه راحت و کاربردی برای کروم است موجب می‌شود که شما در وقت و تلاش خود صرفه‌جویی کنید و بتوانید یکجا به تمام امکانات گوگل دسترسی پیدا کنید.