بازار دیجیتال - شرکت ASUS نمایشگرهای ال‌سی‌دی LS۲۰۱ را فوق‌العاده باریک طراحی کرده است. گفته شده در این LCD از پنلی استفاده شده که از نظر محافظت، کیفیت ساخت و طراحی درجه یک و در سطح جواهر است.

LS۲۰۱ با استفاده از سیستم تنظیم کنتراست ASUS با دقت ۲۰۰۰:۱ عکس‌ها را شارپ‌تر و واضح‌تر نمایش می‌دهد. از طرف دیگر یک سیستم پردازش دینامیک نوری هم در لایه داخلی این مانیتور به کار گرفته شده که با ایجاد یک نور ویژه در پس زمینه افکت‌های تصویری حرکت را دقیق‌تر نمایش دهد.

فناوری SPLENDID INTELLIGENCE که منحصرا از طرف ASUS طراحی و به کار گرفته می‌شود، گواهینامه ویندوز ویستا را برای این مانیتور به ارمغان آورده است.همچنین LCD مدل MW۲۲۱U این کمپانی که تایید شده برای ویندوز ویستا است، دارای صفحه نمایشی به نسبت ۱۶:۱۰ است. فناوری موسوم بهTRACE FREE استفاده شده در این مانیتور زمان پاسخگویی آن را تا حد۲ میلی ثانیه پایین آورده است و همزمان از فناوری HDCP نیز برای ورودی سیگنال‌های دیجیتال DVI آن بهره گرفته شده است.گفتنی است این مانیتور که به فناوری SPLENDID INTELLIGENCE تجهیز شده دارای خروجی هدفون و اسپیکر استریو نیز هست.