بازار دیجیتال- انواع MP۳ و MP۴ مارک متفرقه در بازار با نوسان قیمت روبه‌رو هستند. طبق اعلام یکی از فروشندگان، انواع MP۳ و MP۴ در بازار به علت رقابت شرکت‌های واردکننده با کاهش قیمت ۴ تا ۵هزار تومانی به فروش می‌رسند.

یکی از فروشندگان انواعMP۳ و MP۴ مارک «ریکو» به کاهش قیمت اندک این محصولات اشاره کرد و گفت: انواع MP۳ و MP۴ با مارک‌های متفرقه ساخت چین در بازار به وفور یافت می‌شوند. این در حالی است که بازار این محصول به علت رقابت فراوان مارک‌‌های متفرقه دارای نوسان قیمت تقریبا محسوسی است که شامل مارک ریکو نیز می‌شود. برخی از فعالان بازار معتقدند بیشترMP۳ و MP۴های موجود در بازار محصول کشور چین هستند ولی اکثر فروشندگان اینگونه بیان می‌کنند که محصولات آنها ساخت کشور تایوان است.

در حال حاضر انواع MP۴ مارک ریکو در مدل‌های ۸۳۰۳، ۸۳۰۴، ۸۷۰۲، ۸۷۰۳ به ترتیب با قیمت ۵۶هزار، ۶۰هزار، ۵۱هزار و ۵۲هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در بین انواع MP۳ها، مارک کریتیو مدل‌های ۱ و ۲ گیگابایتی این محصول از استقبال بیشتری برخوردارند چرا که فروشندگان معتقدند قیمت مناسب بین ۹۰هزار تا ۱۱۳هزار تومان و کوچک و سبک بودن این سری MP۳ها در فروش بیشتر آنها موثر است.

فروشندگان از مارک «لئونو» نیز به عنوان مارک اصلی با قیمت مناسب یاد می‌کنند که دو مدل ۲۲۵MP۳ و ۵۷۰ آن با ظرفیت یک گیگابایت به ترتیب قیمتی حدود ۵۵ و ۵۴هزار تومان دارند. ضمن اینکه MP۴ مدل ۴۸۵ آن نیز با قیمت ۷۰هزار تومان به فروش می‌رسد.