ویژگی‌های مادربرد جدید شرکت ASUS

بازار دیجیتال- مادر برد جدید شرکت ASUS با عنوان P۵W DH Deluxe که بر پایه پردازنده‌های Core۲ Extreme و Core۲ Duo از خانواده Intel و همچنین گرافیک‌های ATI Crossfire ساخته شده به بازار عرضه شد. با استفاده از کنترل راه دور این مادربورد می‌توان علاوه بر روشن و یا خاموش کردن کامپیوتر از راه دور، تمامی کارها را بدون نیاز به هرگونه تماس فیزیکی با PC انجام داد.از دیگر ویژگی‌های این مادربرد، به کارگیری تکنولوژی SATA۲ جهت عملیات Back up گیری از اطلاعات از طریق RAIDI و یا RAID ۰ است.

این ویژگی تحت عنوان EZ-Back up برای آن دسته افرادی که می‌خواهند از داده‌های هارد دیسک خود تنها با اتصال هارد و بدون انجام هر گونه تنظیمات BIOS و یا تنظیمات نرم‌افزاری پیچیده Back up گیری کنند ایده‌آل است.

WIFI-AP Solo از دیگر ویژگی‌های این مادربرد است که به صورت Onboard تعبیه شده و علاوه بر صرفه‌جویی در خرید یکAccess Point جداگانه، سطح جدیدی از برقراری ارتباطات بی سیم با PC را از طریق Access Point و Wireless Client ایجاد می‌کند.یکی دیگر از ویژگی‌های مادربرد آن است که در هنگامی که سیستم خاموش است کاربران می‌توانند موزیک‌های ذخیره شده درMusic Playerهای قابل حمل خود را از طریق باندهای کامپیوتر پخش کنند.