W880 سونی اریکسون - ۲۰ خرداد ۸۶

سونی اریکسون W۸۸۰ جدیدترین مدل سونی‌اریکسون از سری واکمن‌ به حساب می‌آید. هیچ نوآوری از نظر کاربردی در این مدل ارائه نشده است و تنها طراحی و ضخامت کم این مدل متفاوت با دیگر مدل‌های این سری است. از خصیصه‌های مهم W۸۸۰ می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۳G، دوربین ۲مگاپیکسلی، کارت حافظه از نوع ۲M و قابلیت اتصال بلوتوث اشاره کرد. سونی اریکسون W۸۸۰ در دو رنگ ارائه شده است، مشکی و نقره‌ای. البته در رنگ مشکی تنها پنل جلویی این گوشی به رنگ مشکی است و دیگر قسمت‌های آن به رنگ نارنجی (رنگ منحصر به سری واکمن سونی اریکسون) طراحی شده است. این مدل هم مانند چند مدل دیگر سونی اریکسون دارای دو ورژن است که ورژن دیگر این مدل W۸۸۰ نام دارد و فاقد پشتیبانی ۳G است.

دوربین به کار رفته در W۸۸۰، دو مگاپیکسل و دارای بزرگ‌نمایی ۳۲X است. از جمله کاربردهای دوربین این گوشی می‌توان به روش شب، تایمر، پانوراما، تنظیمات رنگ و امکان افزودن فریم اشاره کرد. قابل ذکر است که W۸۸۰ فاقد روش ماکرو است بدین معنا که اشیاء نزدیک‌تر از ۸۰سانتی‌متر خارج از محدوده عدسی دوربین است.

W۸۸۰قابلیت فیلمبرداری با کیفیت نسبتا پایین QCIF را دارد که می‌توانید مدت زمان فیلمبرداری را محدود کنید برای مثال محدود به میزان مورد استفاده برای پیام MMS، البته امکان ضبط نامحدود به میزان حافظه خالی نیز وجود دارد. امکان بزرگ‌نمایی تا ۲X نیز فراهم شده است. فقدان فوکوس اتوماتیک برای دوربین، کیفیت پایین ضبط‌کننده ویدیویی و فقدان رادیو از معایب این گوشی به شمار می‌آید. شرکت ایرافون نیز W۸۸۰ را گارانتی کرده که با قیمت ۴۸۰هزار تومان به فروش می‌رسد.