به نظر می‌رسد موبایل ایرانی هفته آرامی را شروع کرده باشد، البته اگر چشم ما شور نباشد. گفته می‌شود که بالاخره اختلالات ارسال پیام‌کوتاه برطرف شده است. معاون نظارت و مدیریت شبکه ارتباطات سیار در گفت‌وگویی از رفع کامل اشکالات و اختلالات پیام کوتاه تلفن‌همراه که طی هفته‌های گذشته مشهود بوده خبر داده و معتقد است که در‌حال‌حاضر ارسال و دریافت SMS از سوی مشترکان در حد طبیعی بوده و تاکنون مشکلی در‌این‌باره گزارش نشده است. البته جای امیدواری دارد که بالاخره آقای معاون اختلالات قبلی را پس از بارها تکذیب سرانجام تایید و با تلاش فراوان نیروهای متخصص تحت‌امر خود آنها را رفع کردند.

به نظر می‌رسد حل مشکلات موجود بعد از تکذیب آنها به یک روال معمول در زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تبدیل شده است. خبر دیگر هم آنکه مشترکان شرکت مخابرات ایران تا آخر این ماه فرصت دارند تا عدم تمایلشان را جهت تبدیل ودایع‌شان به سهام در بورس را اعلام کنند. حال اینکه عدم تمایل باید به چه شکلی تا آخر این ماه اعلام شود مشخص نیست.

به هر حال مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگویی بیان کرده است که از اول تیرماه کار قیمت‌گذاری برای ورود بخشی از سهام مخابرات به بورس آغاز خواهد شد.