معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: به منظور زیباسازی شهری و رفع مقاومت شهرداری در نصب آنتن‌‏های BTS تلفن همراه، شرکت ارتباطات سیار آنتن‌‏های فوق را با پوشش نصب می‌‏کند. صمد مومن با...، در گفت‌وگو با «ایلنا»، با اشاره به مصوبه هیات دولت به تمام دستگاه‌‏های اجرایی برای همکاری مجدانه با وزارت ارتباطات برای نصب آنتن‌‏های BTS تلفن همراه، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که برای نصب آنتن‌‏های BTS وجود دارد، مقاومت وزارت آموزش و پرورش است که پیرو مصاحبه یکی از مسوولان وزارت بهداشت مبنی بر زیان‌‏دهی تشعشعات آنتن‌‏هایBTS قوت گرفت.

وی گفت: اگرچه از سوی منابع علمی‌ زیان‌آور بودن تشعشعات این آنتن‌‏ها مشخص نشد، اما سبب کندی سرعت نصب آنتن‌‏های BTS شده است.

مومن با...، مشکلات فرهنگی را نیز از دیگر معضلات فعلی نصب آنتن‌‏های BTS عنوان کرد و یادآورشد: بسیاری از شهروندان نسبت به نصب این آنتن‌‏ها در مناطق مسکونی مقاومت می‌‏کنند.

معاون حقوقی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در خصوص مقاومت سازمان شهرداری برای نصب آنتن‌‏های BTS تلفن همراه، گفت: مقاومت شهرداری برای حفاظت از زیبایی‌های شهری است که در این خصوص شرکت ارتباطات سیار آنتن‌‏های BTS را با پوشش نصب خواهد کرد تا مشکل زیبایی شهر حل شود.

وی ادامه داد: شرکت ارتباطات سیار به منظور زیباسازی شهر اقدام به نصب آنتن‌‏های BTS با پوشش مناسب کرده است که زیبایی شهر را تحت تاثیر قرار ندهد.

مومن با...، با تاکید بر این که با رفع موانع طبیعی و نیز موانع خود ساخته فوق می‌‏توانیم دغدغه مردم را در بحث آنتن‌دهی تلفن‌همراه حل کنیم، یادآورشد: درصد ضرر و زیانی که تلفن همراه با گوشی فرد حاصل می‌‏شود به مراتب چندین برابر سیگنال آنتن‌‏های BTS است و در صورتی که این فرهنگ در میان شهروندان جابیافتد به راحتی می‌‏توان مشکل عدم آنتن‌دهی شهری مانند تلفن همراه در تهران را حل کرد.