پرفروش‌ترین‌ LCDهای بازار معرفی شدند

بازار دیجیتال- انواع تلویزیون‌های LCD دو برند سامسونگ و سونی در بازار از فروش بالایی برخوردارند. به اعتقاد فروشندگان لوازم صوتی و تصویری در خیابان جمهوری، انواع LCD سامسونگ در بازار به علت قیمت پایینی که نسبت به دیگر برندها دارند، از فروش بیشتری برخوردارند. این در حالی است که انواع تلویزیون‌های LCD برند سونی به علت کیفیت مناسب و در عین حال قیمت بالاتر نسبت به مارک‌های دیگر بازار از سوی خانواده‌هایی با درآمد بالا بیشتر استقبال می‌شود.

طبق اعلام فروشندگان انواع لوازم صوتی و تصویری در بین تلویزیون‌های LCD برند سونی مدل‌های ۳۲V۲۰۰ و AOV۲۰۰ از استقبال بیشتری برخوردارند که به ترتیب با قیمت یک میلیون و ۸۵۰هزار و ۲میلیون و ۷۰۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

این در حالی است که شرکت سامسونگ دو مدل تلویزیون پرطرفدار خود را در مدل‌های R۷۱W۳۲ و R۹۰B۲b ارائه کرده که در حال حاضر به ترتیب با قیمت یک میلیون و ۱۹۰هزار و ۲میلیون و ۱۴۰هزار تومان عرضه می‌شوند. به اعتقاد فعالان بازار تلویزیون‌های LCD در اندازه‌های ۳۲، ۴۰ و ۴۲اینچ نسبت به LCDهای سایز بالا از استقبال بیشتری برخوردارند. به گفته فروشندگان بازار LCDهای برند پاناسونیک ال‌جی، توشیبا و هیتاچی در ردیف بعدی فروش جای دارند که از لحاظ قیمت نیز تا حدودی به هم نزدیک هستند.