سونی جشنواره فروش تابستانی برگزار می‌کند

بازار دیجیتال- جشنواره فروش ویژه تابستانی محصولات سونی از اول تابستان شروع به کار می‌کند. طبق اعلام یکی از نمایندگی‌های فروش انواع محصولات صوتی و تصویری سونی در خیابان جمهوری، این شرکت با برپایی این جشنواره تسهیلات ویژه‌ای برای فروش محصولات خود در نظر می‌گیرد که در این زمینه می‌توان به اعطای جوایز و هدایای ویژه در مقابل خرید محصولات سونی اشاره کرد. به گفته وی بیشتر تلاش این جشنواره برای معرفی و فروش محصولاتی چون انواع دوربین عکاسی و فیلمبرداری و تلویزیون‌های LCD در نظر گرفته شده است.

ضمن اینکه اهدای جوایز و هدایایی چون کیف دوربین، تی‌شرت و کارت‌های حافظه را می‌توان جزو برنامه‌های این جشنواره دانست.

سینماخانگی‌های جدید سونی با قابلیت HDMانواع محصولات صوتی و تصویری شرکت سونی در‌حال‌حاضر بدون هیچگونه تغییر قیمتی نسبت به یک ماه گذشته به فروش می‌رسند.

به اعتقاد فعالان بازار، بیشتر فروش محصولات سونی در‌حال‌حاضر برای محصولاتی چون انواع دوربین عکاسی و فیلمبرداری و LCD است.

یکی از فروشندگان محصولات سونی در خیابان جمهوری از ورود ۴ مدل جدید از سینماخانگی سونی خبر داد. این دستگاه‌ها که شامل مدل‌های DZ۱۵۰، DZ۵۵۶، DZ۷۵۰ و DZ۸۵۰ هستند به ترتیب با قیمت ۲۵۰هزار، ۳۱۰هزار، ۴۱۰هزار و ۵۱۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

به گفته این فروشنده مدل‌های جدید سینمای خانگی سونی نسبت به مدل‌های قبلی قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و با عنوان HDM شناخته می‌شوند.

HDMها این ویژگی را دارند که آهنگ را به صورت بلوتوث به گوشی تلفن‌همراه منتقل کنند ضمن اینکه سری جدید سینماخانگی‌های شرکت سونی با رنگ مشکی ارائه شده است.