سونی بهترین در بازار دوربین فیلمبرداری

بازار دیجیتال - دوربین‌های فیلمبرداری هندی‌کم سونی در بین انواع دیگر برندهای موجود در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. هر چند که قیمت انواع دوربین‌های فیلمبرداری سونی نسبت به دیگر برندهای بازار بیشتر است، ولی برخی فعالان بازار برای خرید دوربین فیلمبرداری، این برند را پیشنهاد می‌کنند. در این میان برند کانن مدل HV۱۰ به عنوان یکی از گران‌ترین دوربین‌های فیلمبرداری است که قابلیت عکاسی با کیفیت بالا را دارد. این مدل دوربین فیلمبرداری که قابلیت ضبط تصاویر روی مینی‌DV را دارد با قیمت یک میلیون و ۲۹۰هزار تومان به فروش می‌رسد.همچنین یکی از فروشندگان انواع دوربین‌های فیلمبرداری کانن، از بین دوربین‌های فیلمبرداری کانن دو مدل VC۴۰ و DC۲۲ فروش بالایی دارند.

به گفته وی این دو مدل دوربین فیلمبرداری دارای قابلیت عکاسی با کیفیت خوب نیز هستند و به ترتیب با قیمت ۸۲۰هزار و ۶۸۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

به اعتقاد بیشتر فعالان بازار دوربین‌های فیلمبرداری که قابلیت ضبط تصاویر روی DVD را دارا هستند، نسبت به دوربین‌هایی که روی مینی‌فیلم ضبط می‌کنند از کیفیت بهتری برخوردارند.

NV۹۲۰ و D۳۰۰ نیز دو مدل دوربین فیلمبرداری کانن هستند که از کیفیت عکاسی بالایی برخوردار نیستند، اما با قیمتی مناسب‌تر می‌توان آنها را خریداری کرد. این دو مدل دوربین به ترتیب با قیمت ۳۰۰هزار و ۴۵۴هزار تومان به فروش می‌رسند. به اعتقاد فعالان بازار، دوربین‌های فیلمبرداری سونی در صدر فروش بازار جای دارند.

همچنین مدلDVD ۷۰۸ و DVD۹۰۸ به عنوان بهترین دوربین‌‌های فیلمبرداری سونی معرفی شدند که قابلیت‌هایی چون فلاش عکاسی و پخش صدا به صورت دالبی را دارند، ضمن اینکه عکسبرداری با این دو مدل دوربین نیز با کیفیت خوب صورت می‌گیرد. این دو مدل دوربین فیلمبرداری سونی به ترتیب با قیمت ۵۱۰هزار و ۷۸۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین مدل ۶۷۵ سامسونگ را می‌توان با قیمت ۲۴۵هزار تومان خریداری کرد که فروشندگان این مدل دوربین فیلمبرداری سامسونگ را دارای وضوح تصویر ۸۰۰هزار پیکسل معرفی می‌کنند که قابلیت ضبط فیلم روی مینی DV را داراست.

ضمن اینکه مدل ۹۶۳ سامسونگ با ۱/۱ مگاپیکسل وضوح تصویر با قیمتی حدود ۳۲۵هزار تومان به فروش می‌رسد. فعالان بازار این مدل دوربین را برای خریداران برند سامسونگ انتخاب مناسبی می‌دانند.