بازار فروش انواع دوربین رونق می‌گیرد

بازاردیجیتال- با نزدیک شدن به فصل تابستان بازار خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری و دیجیتال با رونق همراه شده است. به اعتقاد فعالان بازار با نزدیک شدن به فصل تابستان و مسافرت،‌ بازار خرید و فروش انواع دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی پررونق‌تر می‌شود و متقاضیان به خرید این محصول گرایش بیشتری نشان می دهند.

همچنین خرید و فروش انواع کولر گازی نیز در این فصل از رونق بالایی برخوردار است.

جلیلی یکی از فروشندگان انواع محصولات ال‌جی معتقد است، انواع محصولات سرمایشی به ویژه کولرهای گازی در این فصل فروش بالایی را به خود اختصاص می دهند که نسبت به دیگر لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی از لحاظ فروش در صدر قرار دارند.

به گفته وی بعد از کولر گازی، فروش دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی بیشتر است.

بازار خرید و فروش انواع لوازم صوتی و تصویری نیز در حال حاضر از رونق چندانی برخوردار نیست و رونق آن برای فصل تابستان پیش‌بینی می‌شود.

فعالان بازار خرید و فروش انواع DVD و سینمای خانگی را در فصل تابستان پر رونق‌ پیش‌بینی می‌کنند و معتقدند با تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌ها استقبال از این محصولات از سوی جوانان با استقبال بیشتری روبه‌رو می‌شود.

آنها همچنین بر این باورند که رونق بازار برخی از لوازم صوتی و تصویری تا حدود زیادی در کاهش قیمت آنها موثر است.

این در حالی است که برخی فروشندگان انواع لوازم صوتی و تصویری این کاهش قیمت را به علت تقاضای بیشتر از سوی خریداران نمی‌دانند، بلکه ورود مدل‌های جدید از لوزام صوتی و تصویری را به بازار، عامل کاهش قیمت مدل‌های قبلی اعلام می‌کنند.