درآمد بازار لوازم جانبی تلفن‌همراه بیشتر از بازار گوشی‌های هوشمند

درآمد بازار لوازم جانبی تلفن‌همراه در سال ۲۰۰۷ میلادی بالغ بر ۳۲میلیارد دلار خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم از میزان درآمد بازار تلفن‌های‌همراه هوشمند، ۲۸میلیارد دلار بیشتر باشد. به گزارش« تالیانیوز»، حدود ۷۷درصد از درآمد مذکور متوجه بخش فروش «لوازم جانبی» و باقیمانده آن نیز مربوط به صادرات لوازم جانبی خواهد بود. به گفته «شایلندرا پندی»، تحلیلگر موسسه تحقیقاتی ABI Research تعداد محصولات لوازم جانبی تلفن‌های‌همراه به تناسب محصولات جدید دیگری که به این تکنولوژی وابسته هستند و همچنین به تناسب نیازهای جدید مشتریان که در بازار مطرح می‌شود، گسترش می‌یابد.

فروشندگان تلفن‌های همراه اکنون به این نکته رسیده‌اند که برای اینکه بتوانند میزان فروش تلفن‌های همراه و تلفن‌های هوشمند پیشرفته خود را افزایش دهند به ارائه لوازم جانبی مرتبط به این دستگاه‌ها نیاز دارند

چرا که اینگونه لوازم این امکان را برای مصرف‌کنندگان به وجود می‌آورد که کاملا از قابلیت‌های پیشرفته دستگاه‌های خود استفاده کنند.

موسسه تحقیقاتی ABI Research پیش‌بینی کرده که میزان درآمد مربوط به بازار لوازم جانبی تلفن‌های همراه در طول ۵سال آینده افزایش یابد و در سال ۲۰۱۲ به رقمی معادل ۸۰میلیارد دلار برسد.

به هر حال ادامه یافتن نوع‌آوری‌ها و خلاقیت‌های جدید و همچنین توسعه و گسترش تکنولوژی باعث خواهد شد که میزان علاقه و تقاضای مشتریان نیز برای برخورداری از گوشی‌های پیشرفته افزایش یابد.