بازار دیجیتال - در حالی که مدیران شرکت ارتباطات سیار به رفع مشکل شبکه ارسال پیام کوتاه تاکید دارند، اما اختلالات در ارسال و دریافت پیام‌های کوتاه همچنان ادامه دارد. این اختلالات که از هفته گذشته آغاز شده در بدو امر از سوی معاونت نظارت و مدیریت شبکه ارتباطات سیار، طبیعی عنوان و در تغییر نرم‌افزار برخی از مراکز خلاصه شد.

اما روند صعودی در اختلالات موجود در شبکه باعث شد تا محمدحسین فلاح اصغری در نهایت این اختلالات را به بروز مشکل در سیستم انتقال مرکز SMS الغدیر عنوان کرده و در عین حال از برطرف شدن مشکل موجود خبر دهد.

با این حال به‌رغم آن که مسوولان شرکت ارتباطات سیار به رفع مشکلات قبلی تاکید دارند، اما بسیاری از مشترکان اپراتور اول همچنان در ارسال و دریافت پیام کوتاه با اختلالات بی‌شماری روبه‌رو هستند.

عدم ارسال پیام کوتاه و عدم دریافت گزارش تحویل (DELIVERY REPORT) ارسال و دریافت یک پیام به دفعات بی‌شمار از جمله مشکلات مشترکان تلفن همراه به خصوص کاربران پیام کوتاه هستند.

در همین حال خبر دیگری حاکی است: پیشنهاد افزایش محدودیت زمانی سیم‌کارت‌های تالیا به تصویب شرکت مخابرات رسید.

وفا غفاریان رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگویی از تصویب پیشنهاد شرکت تالیا مبنی بر افزایش زمان محدودیت زمانی استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا و ابلاغ آن تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

این در حالی است که تالیا از اسفند ماه گذشته تاکنون محدودیت زمانی سیم‌کارت‌های خود را لغو کرده است.