دستگاه‌های فکس با قابلیت سیستم فیلم به صرفه‌ترند

بازار دیجیتال- دستگاه‌های فکس با قابلیت سیستم فیلم در بین انواع دیگر دستگاه فکس از لحاظ قیمت مواد مصرفی به صرفه‌تر هستند، این در حالی است که برخی از فعالان بازار دستگاه‌های فکس سری کاغذ حرارتی (رول) را به صرفه‌تر اعلام می‌کنند. کاربرد دستگاه‌های فکس سیستم فیلم به این صورت است که فیلم داخل دستگاه بعد از داغ شدن بر کاغذ اضافه می‌شوند که در این حالت متن ارسالی دریافت می‌شود.

مدل‌های ۳۴۲، ۳۶۲ و ۳۸۶ جدیدترین مدل‌های دستگاه فکس قابل استفاده با سیستم فیلم پاناسونیک هستند که با قیمت تقریبی ۱۰۰ تا ۲۰۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

دستگاه‌های سری کاغذ حرارتی (رول) جزو مدل‌های ساده این محصول به حساب می‌آیند ضمن اینکه دستگاه‌های فکس سری لیزری به عنوان جدیدترین تکنولوژی این کالا محسوب می‌شوند.

به اعتقاد فروشندگان انواع دستگاه فکس در بازار، دستگاه‌های فکس سری کاغذ حرارتی و سیستم فیلم برای استفاده در مکان‌هایی که روزانه حدود ۵۰ برگ فکس دریافت و یا ارسال می‌کنند مناسب است و نوع لیزری این محصول نیز برای جاهایی که بیش از ۵۰ برگ فکس در روز دارند کاربرد دارد.

دستگاه‌های فکس سری لیزری این قابلیت را دارند که به کامپیوتر نیز نصب شوند و همچنین دارای پورت usb نیز هستند.

در حال حاضر دو مدل ۸۰۲ و ۸۵۲ جزو جدیدترین دستگاه‌های فکس لیزری پاناسونیک محسوب می‌شوند که به ترتیب با قیمت ۴۲۰هزار و ۶۸۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

ضمن اینکه مدل‌های ۹۳۱، ۹۳۳ و ۹۳۷ جزو دستگاه‌های فکس سری کاغذ حرارتی پاناسونیک هستند که قیمتی حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰هزار تومان دارند.

به غیر از انواع دستگاه فکس برند پاناسونیک به مارک شارپ می‌توان اشاره کرد که دو مدل F۰۵۷ و F۰۵۱ از سری دستگاه‌های فکس کاغذ حرارتی (رول) محسوب می‌شوند که با قیمت ۹۹هزار و ۸۰۰تومان به فروش می‌رسند ضمن اینکه مدل AN۴۰۰ از سری دستگاه فکس لیزری شارپ است و با قیمت ۳۶۸هزار تومان عرضه می‌شود.

دو مدل ۶۶۰ و ۶۱۰ به ترتیب با قیمت ۱۴۳هزار و ۱۱۵هزار تومان به فروش می‌رسند که جزو دستگاه فکس سری سیستم فیلم شارپ هستند.

به اعتقاد فروشندگان بازار، قیمت انواع دستگاه‌های فکس برند پاناسونیک نسبت به برند شارپ بالاتر است ضمن اینکه از کیفیت بهتری نیز برخوردارند.