«ماجیکار» در صدر بازار فروش قرار دارد

بازار دیجیتال- بیشتر برندهای موجود در بازار از دزدگیرهای خودرو محصول کشور چین هستند. گارد، استیل‌میت، کرنول، ترنادو، گلان‌آی، کامرشیال، چیتا، تاپ‌نس و والئو از جمله برندهای چینی موجود در بازار هستند که با قیمت‌های تقریبا یکسان به فروش می‌رسند.

ماجیکار، ماتریکس و تله‌مانیکس جزو برندهای پرفروش و اصلی بازار محسوب می‌‌شوند که محصول کشورهای کره و تایوان هستند.

به اعتقاد فروشندگان بازار این محصول، برند ماجیکار در بین مارک‌های موجود در بازار از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است.

در حال حاضر نیز قیمت انواع دزدگیرهای ساده برند ماجیکار و تله مانیکس که تنها قابلیت باز و بسته کردن در ماشین را دارند، در حدود ۷۰ تا ۸۰هزار تومان است. ضمن این که دزدگیر تصویری این دو برند با قیمتی حدود ۱۰۰هزار تا ۲۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

قابلیت‌هایی که در دزدگیرهای تصویری وجود دارد، این است که نمایش خودرو روی ریموت دزدگیر صورت می‌گیرد، البته یک عکس فرضی از ماشین روی ریموت وجود دارد که با ضربه به ماشین آن علامت روشن می‌شود. دزدگیرهای تصویری همچنین این قابلیت را دارند که در خودرو را تا مسافت ۲۰۰ و ۵۰۰ متر باز و بسته کنند. ضمن این که تا مسافت ۷۰۰ تا ۸۰۰ متر در صورت وجود خطر صاحب خودرو را پیج ‌کنند. در‌حال‌حاضر قیمت دزدگیرهای ساده خودرو از برند گارد حدود ۲۴هزار تومان است‌، ضمن این که نوع تصویری آن با قیمت ۷۵هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین قیمت ۳۸ تا ۴۵هزار تومان را می‌توان برای دزدگیرهای ساده برند استیل میت و قیمت ۶۵ تا ۸۰هزار تومان را برای نوع تصویری آن در نظر گرفت.