افزایش قیمت تجهیزات کامپیوتری فراسو

بازار دیجیتال- انواع تجهیزات کامپیوتری مارک فراسو طی یک ماه اخیر افزایش قیمت داشته است. طبق اعلام یکی از نمایندگی‌های فروش این شرکت، این افزایش قیمت به طور تقریبی در همه محصولات تولیدی این شرکت رخ داده است که بیشتر در انواع صفحه کلید و موس مشهود بوده است. به طور مثال صفحه کلید مدلFCR ۸۹۰۰ که قبلا ۲۰هزار تومان قیمت داشت، در حال حاضر با قیمت ۲۴هزار تومان به فروش می‌رسد.

فراسو یکی از شرکت‌های تولیدکننده انواع لوازم کامپیوتری است که بیشتر تجهیزات کامپیوتری از قبیل: کیس، وب کم، صفحه کلید، اسپیکر، موس، هدست، فلاش، MP۳ پلیر و MP۴ را می‌توان با این برند در بازار یافت.

در حال حاضر نیز در بین انواع صفحه کلید (مخصوص تایپ) این شرکت می‌توان به مدل ۵۶۵۰ اشاره کرد که به عنوان جدیدترین مدل این نوع صفحه کلید به حساب می‌آید که با قیمت ۲۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین دو مدل ۵۶۳۶ و ۴۰۸۰ به عنوان جدیدترین اسپیکر شرکت فراسو محسوب می‌شوند که به ترتیب قیمتی حدود ۵۰هزار و ۳۱هزار تومان دارند.

ضمن اینکه مدل‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۴۰ به عنوان جدیدترین وب‌کم‌های مارک فراسو محسوب می‌شوند که هردو قیمتی حدود ۱۸هزار تومان دارند.

به گفته یکی از فروشندگان انواع تجهیزات کامپیوتری فراسو، شرکت فراسو جدیدترین کیس‌های خود را با مدل‌های ۴۵۲، ۴۵۱ و۳۵۱۵ ارائه کرده است که به ترتیب با قیمت ۲۶هزار و ۵۰۰ تومان، ۲۷هزار تومان و ۳۰هزار تومان به فروش می‌رسند.