MY200C گوشی جدید اما ساده ساژم

بازار دیجیتال- مدل MY۲۰۰C یکی از گوشی‌های جدید شرکت ساژم است که طی چهار ماه گذشته وارد بازار شده است. این گوشی تاشو که در رنگ‌های مختلفی مانند، مشکی، قرمز، نقره‌ای، سفید و صورتی به بازار عرضه شده است به یک صفحه نمایش از نوع CSTN با قابلیت نمایش ۶۵۵۳۶ رنگ و وضوح تصویر ۱۲۸×۱۲۸ پیکسل مجهز است.

حافظه MY۲۰۰C تنها قادر به ذخیره شماره‌تلفن و smsها است و این یکی از معایب این گوشی به شمار می‌رود. عدم وجود ابزارهای ارتباطی مانند بلوتوث، اینفرارد، پورت USB و همچنین عدم تعبیه دوربین عکاسی و فیلمبرداری روی این گوشی یکی دیگر از معایب این گوشی است که باعث فروش پایین این مدل نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار شده است.باتری این گوشی نیز از نوع Li-Ion است که امکان ۴ ساعت مکالمه مداوم را برای کاربران فراهم می‌کند.فعالان بازار معتقدند، با وجودی که شرکت ساژم برای فروش گوشی‌های خود تبلیغات مختلفی انجام داده است اما کالاهای این مارک در مقایسه با سایر برندها از فروش کمتری برخوردار است.

شاید بتوان گفت: زیبایی ظاهری، سهولت استفاده از منو و صفحه‌کلید و صدای بلند زنگ‌های این گوشی تنها محاسن این مدل هستند.به عبارتی MY۲۰۰C یک گوشی زیبا است که تنها برای برقراری ارتباط کارآمد است. البته به شرط اینکه آنتن‌دهی خوبی داشته باشد.