بازار دیجیتال- افزایش مجدد قیمت سیم‌کارت‌های ثابت و اعتباری تالیا و ایرانسل اتفاق جدیدی است که در بازار خرید و فروش سیم‌کارت رخ داده است.

بازار دیجیتال- افزایش مجدد قیمت سیم‌کارت‌های ثابت و اعتباری تالیا و ایرانسل اتفاق جدیدی است که در بازار خرید و فروش سیم‌کارت رخ داده است.
فعالان بازار معتقدند، سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول که در حال حاضر در بازار با قیمتی حدود 65 تا 75هزار تومان خرید و فروش می‌شوند، کیفیتی هم سطح سیم‌کارت‌های تالیا و ایرانسل دارند و به نظر می‌رسد برخی از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند از سیم‌کارت‌های تالیا و ایرانسل استفاده کنند تا سیم‌کارت‌های 75هزار تومانی دولتی! در نتیجه میزان خرید و فروش این سیم‌کارت‌ها نسبت به چند روز گذشته نه تنها افزایش یافته، بلکه بازار شاهد رشد 5 تا 10هزار تومانی قیمت سیم‌کارت‌های تالیا و ایرانسل طی روز گذشته بود.
با این حال افرادی که قصد دارند سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول را خریداری کنند، می‌تواند به آدرس www.mci.ir مراجعه کنند.
همچنین متقاضیان سیم‌کارت‌های اعتباری شرکت ارتباطات سیار که از طریق ثبت‌نام اینترنتی اقدام به خرید این سیم‌کارت‌ها کرده‌اند باید مابقی وجه ثبت‌نام را که حدود 33هزار تومان است از طریق مراجعه به آدرس فوق پرداخت کنند تا پس از 10 روز این سیم‌کارت‌ها را دریافت کنند.
نرخ سیم‌کارت‌های ثابت اپراتور اول نیز در بازار روز گذشته در حدود ۱۰ تا ۱۵هزار تومان افزایش یافته که این افزایش قیمت نسبت به سه روز گذشته در حدود ۱۰ تا ۲۵هزار تومان بوده است.
فعالان بازار معتقدند طی روزهای آتی شاهد افزایش بیشتر نرخ سیم‌کارت‌های ثابت دولتی و ایرانسل خواهیم بود.