کاهش قیمت برخی از ضبط‌صوت‌های ال‌جی
بازار دیجیتال- قیمت برخی از مدل‌های ضبط‌صوت‌ ال‌جی طی یک ماه اخیر کاهش یافته است.

عکس: سعید عامری
به گفته فعالان بازار، کاهش قیمت برخی از ضبط‌صوت‌های ال‌جی به علت وجود بازار رقابتی برای این کالا صورت گرفته که این کاهش قیمت حدود 10 تا 15درصد اعلام شده است.
به طوری که دو مدل ضبط‌صوت ۹۹۰۰ و ۵۵۵۰ که قبلا با قیمت ۳۸۰هزار و ۲۹۰هزار تومان به فروش می‌رسیدند، در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۳۵۰ و ۲۵۵هزار تومان خرید و فروش می‌شوند.
ضمن اینکه از مدل‌های 9900 و 8900 می‌توان به عنوان جدیدترین ضبط‌صوت‌های شرکت ال‌جی نام برد.به اعتقاد فروشندگان لوازم صوتی و تصویری در بین ضبط‌صوت‌های موجود در بازار دو برند سونی و ال‌جی از استقبال و فروش بیشتری برخوردارند.
در حال حاضر قیمت انواع ضبط‌صوت‌های مارک پاناسونیک نیز نسبت به سال گذشته ثابت است و بدون تغییر قیمت به فروش می‌رسد.
به طوری که دو مدل VK850 و VK950 به ترتیب با قیمت 370هزار و 435هزار تومان به فروش می‌رسند.
ضمن اینکه مدل VK۹۵۰ در ردیف پرفروش‌ترین و جدیدترین ضبط‌صوت‌های شرکت پاناسونیک قرار دارد که قابلیت پخش فرمت‌های MP۳، DVD، CD، دارا بودن ۸ باند، ۲ ساب، از جمله امکانات این مدل ضبط‌صوت محسوب می‌شود.
فعالان بازار همچنین به ثبات قیمت انواع ضبط‌صوت مارک سونی اشاره می‌کنند و معتقدند قیمت انواع ضبط‌صوت‌های مدل قدیمی این برند تغییری نکرده است.
مدل‌های MHCGN۱۰۰۰D، MHCGN۹۹۹D، MHCGNZ۸۸D و AZ۱ جزو جدیدترین ضبط‌صوت‌های برند سونی محسوب می‌شوند که به ترتیب با قیمت ۴۶۹هزار، ۴۰۷هزار، ۳۰۵هزار و ۲۰۳هزار تومان به فروش می‌رسند.
البته امکانات اکثر این مدل‌ ضبط‌صوت‌ها در پخش فرمت‌های DVD، CD و MP3 مشترک است و بیشتر اختلاف آنها در میزان وات ضبط‌صوت‌ها است.
ضمن اینکه مدل‌های AZ۱، AZ۲ و AZ۷ با قابلیت نصب به کامپیوتر و لمسی بودن کلیدهای آن از فروش و استقبال بیشتری برخوردارند و به ترتیب با قیمت ۲۰۳هزار، ۲۸۴هزار و ۵۰۹هزار تومان خرید و فروش می‌شوند.