تکنولوژی‌های جدید نظیر سیستم‌های هشدار دهنده تلفن‌همراه و شبکه پیام‌رسان اضطراری که می‌توانند در چند دقیقه پیامی را برای یکصدهزار تن ارسال کنند و نیز سیستم‌های هشدار دهنده کنترل منزل، همگی به این منظور راه‌اندازی شده‌ا‌ند که امنیت مشتریان و مصرف‌کنندگان را افزایش دهند. به گزارش «تالیانیوز»، در حالی‌که موسسه‌ها و نهادهایی نظیر سرویس‌های مهاجرت، بانک‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه کارت‌های اعتباری همچنان هم در جهت تکمیل و ارتقای سیستم‌های خود گام برمی‌دارند تا از سرقت‌ها و کلاهبرداری‌ها جلوگیری کنند، در بسیاری از موارد خانواده‌ها همگام با آنها پیش نمی‌روند.

هرچند که این روند در حال تغییر یافتن است، ولی متاسفانه اغلب باید حتما یک اتفاق ناگوار و یا یک ضایعه به بار آید تا مردم به این موضوع فکر کنند که چگونه باید به بهترین نحو ممکن از خود و خانواده خود حمایت و حفاظت کنند.

بسیاری از تکنولوژی‌های امنیتی در نتیجه حوادث تلخی نظیر حادثه یازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی در آمریکا، ابداع و مطرح شده‌اند.

از طرف دیگر قتل عام ۳۲ تن توسط یک فرد مسلح که ماه گذشته در دانشگاه فنی ویرجینیا اتفاق افتاد، توجه همگان را بار دیگر به طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها جلب کرد که جدیدترین تکنولوژی‌ها را برای مطلع نگاه داشتن و تامین امنیت مردم ارائه می‌دهند.