زنان ایرانی به گوشی‌های کوچک و رنگی تمایل دارند

بازار دیجیتال- انتخاب گوشی با طرح و رنگ زیبا یکی از مسائلی است که اکثر زنان ایرانی به آن توجه دارند و اغلب به خرید گوشی‌های ظریف با رنگ‌های شاد تمایل نشان می‌دهند. در این زمینه رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و گوشی تلفن‌همراه گفت: با وجود علاقه‌ زنان به این قبیل گوشی‌ها، اکثر مردم ایران به گوشی‌هایی که دارای فناوری و امکانات بیشتری است علاقه نشان می‌دهند. وی افزود: هم‌اکنون به دلیل نابسامانی بازار گوشی‌های تلفن‌همراه، استاندارد نبودن بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار به دلیل قاچاق و نداشتن ضمانت‌های پس از فروش یا ضمانتنامه‌های جعلی، شرایط ناامنی برای مردم به هنگام خرید گوشی به وجود آمده است.

این کارشناس گفت: تولید گوشی در داخل نمی‌تواند حتی یک پنجاهم نیاز کشور را پاسخگو باشد، به دلیل اینکه تولید گوشی‌های داخلی در ابتدا قابل رقابت با انواع گوشی‌های دارای فناوری بالا نخواهد بود و مردم نیز خواهان چنین گوشی‌هایی

هستند.

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و گوشی تلفن‌همراه خاطرنشان کرد: سود سرشار قاچاق گوشی، انگیزه بسیاری برای قاچاقچیان به وجود آورده است که باید برای رفع این مشکل، تمهیدی اندیشید.