بازار دیجیتال- بالاخره شرکت ایرانسل طرح محاسبه تعرفه مکالماتش را به ثانیه به مرحله اجرا درآورد. طبق خبری که هفته گذشته از طرف این شرکت اعلام شد، قرار است این طرح از 15 اردیبهشت اجرا شود.

البته این طرح که به صورت رایگان و خودکار برای تمام مشترکان اجرا می‌شود، می‌تواند اختیاری هم باشد. در حقیقت تعرفه ثانیه‌ای برای مشترکانی که کمتر با تلفن همراهشان صحبت کرده و مدت مکالماتشان کوتاه است مناسب بوده و تعرفه دقیقه‌ای هم برای مکالمات حدود ۵/۲دقیقه و یا بالاتر بهتر است. به این ترتیب برای آگاهی بهتر از نرخ این تعرفه‌ها، اطلاعات بیشتر را می‌توانید در جدول‌های زیر به دست بیاورید:


با این همه در حالی که ایرانسل برای رضایت کاربران خود و البته افزایش سهم خود از بازار سیم‌کارت تلاش می‌کند، هنوز اخبار از نارضایتی بعضی کاربران ایرانسل می‌گویند. آخرین خبر در این مورد مربوط به نارضایتی کاربران اهوازی ایرانسل به خاطر فعال نشدن شبکه رادیویی این شرکت در اهواز است. این در حالی است که ایرانسل در اهواز ۲هزار کاربر داشته و سه هزار متقاضی هم منتظر دریافت این سیم‌کارت‌ها هستند. البته مدیر فروش سیم‌کارت‌های این شرکت در اهواز اعلام کرده است: «تمام آنتن‌های شبکه رادیویی ایرانسل نصب شده و آماده راه‌اندازی است. هیاتی هم از طرف شرکت برای فعال‌سازی این شبکه عازم اهواز است.»