مایکروسافت ابزار مدیریتی و امنیتی جدید ارائه می‌دهد

کمپانی مایکروسافت در کشور ایالات متحده ابزارهای مدیریتی و امنیتی جدیدی را برای مشتریان تجاری خود به بازار معرفی کرد. این ابزارها با مارک‌های Forefront و System Center از سوی شرکت مایکروسافت به عنوان فناوری‌های نوین مخلوط‌سازی مدیریت امنیت معرفی شدند.به گزارش «وین‌بتا» مایکروسافت می‌گوید: «این راهکارها می‌تواند اختیار مدیریت امنیتی انعطاف‌پذیرتری را برای کاربران به ارمغان آورد. همان‌طور که محیط اطراف فناوری اطلاعات شرکت‌ها را محافظت می‌کند.»

ابزار امنیتی Forefront با هدف مبارزه با انواع ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب، تروجان‌ها و دیگر تهدید‌های امروزی عرضه شده است. در کنار آن نیز نرم‌افزار «System Center Essentials ۲۰۰۷» به مدیریت وظایف محیط اطلاعات سازمان‌ها خواهد پرداخت. ویژگی منحصر به فرد این فناوری، توانایی مدیریت سرورها، کلاینت‌ها، سخت‌افزارها و نرم‌افزارها به واسطه مدیریت IT است.

«Kevin Hayden» مدیر شرکت Analog Devices می‌گوید: «آمیختن ابزار امنیتی مایکروسافت Forefront و ابزار مدیریتی System Center کاملا توانسته است که نیاز مارا به عنوان یک مشتری تجاری برآورده کند. در حالی‌که از استفاده از هر دو ابزار در کنار هم، امنیت و مدیریت سالم را برروی رایانه رومیزی ما یک جا آورده است.»