دستگاه کپی کانن کمیاب شد

بازار دیجیتال - قیمت انواع دستگاه کپی در بازار نسبت به سال گذشته ثابت است. سه برند توشیبا، شارپ و کانن در بازار جزو برندهای اصلی دستگاه فتوکپی شناخته می‌شوند.

در‌حال‌حاضر برندهای کانن، ریکو، توشیبا و شارپ در بازار جهانی به ترتیب جزو پرفروش‌های دستگاه کپی به شمار می‌آیند.

این در حالی است که در بازار داخلی شارپ در ردیف اول فروش قرار دارد و بعد از آن توشیبا و کانن جای می‌گیرند.

طبق اعلام نمایندگی فروش شرکت کانن، در‌حال‌حاضر انواع دستگاه‌های کپی این شرکت در بازار موجود نیست و پیش‌بینی می‌شود برای ۲ ماه آینده جدیدترین مدل‌های دستگاه فتوکپی این مارک وارد بازار داخلی ‌شود.

در حال حاضر برای مدل CLC۲۰۲۰ کانن قیمت یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان و برای سه مدل ۲۰۱۶، iR۱۶۰۰ و ۱۶۰۵ قیمتی حدود یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان تعیین شده است.

همچنین در بین انواع دستگاه‌های فتوکپی مارک توشیبا، به مدل‌های متنوعی می‌توان اشاره کرد.

مدل es۱۶۳ ارزان‌ترین مدل این مارک است که دارای مشخصاتی همچون ۲۰ کپی در دقیقه دارای قابلیت کپی اسناد روی کاغذ A۳ و مجهز به پرینتر، اسکنر و کپی است. این مدل با قیمت یک میلیون و ۲۳۵هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین مدل ES۲۰۳ با ویژگی‌هایی مانند مدل ES۱۶۳ به عنوان یکی دیگر از دستگاه‌های کپی ارزان قیمت توشیبا شناخته می‌شود و قابلیت کپی ۲۰هزار برگ A۳ در ماه را دارد.

به اعتقاد فروشندگان دستگاه‌های فتوکپی دو مدل ES۱۶۳ و ES۲۰۳ جزو پرفروش‌ترین مدل‌های دستگاه‌های کپی توشیبا به شمار می‌آیند. ضمن اینکه گران‌ترین دستگاه‌های فتوکپی سیاه و سفید توشیبا مدل ES۸۵۰ است که حدود ۱۵میلیون و ۴۰۰هزار تومان قیمت دارد.

همچنین پایین‌ترین قیمت دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا مدل ES۲۵۰۰c است که با قیمت ۱۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل ES۲۱۰۰NAS با بالاترین قیمت از سری دستگاه‌های فتوکپی رنگی توشیبا، با قیمتی حدود ۱۸میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در مجموع در بین انواع دستگاه‌های کپی مارک شارپ به مدل AR-M۶۲۰u می‌توان اشاره کرد که با عنوان گران‌ترین دستگاه کپی سیاه و سفید این مارک، با قیمت ۱۲میلیون و ۶۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد که ویژگی‌های همچون کپی در کاغذهای A۳، A۴ و A۵، قابلیت نصب به کامپیوتر، سرعت ۶۲کپی در دقیقه و ۷ تا ۸هزار کپی را در ماه را دارد. ضمن اینکه دستگاه کپی ارزان‌قیمت این مارک مدل Eا۱۲۲ است که با قابلیت ۱۲ کپی در دقیقه و اسکنر رنگی با قیمت ۷۴۸هزار تومان به فروش می‌رسد.