سونی اریکسون 2 تلفن‌همراه جدید معرفی کرد

سونی اریکسون دو گوشی واکمنی جدید موسوم به مدل‌های W۵۸۰ و مدل Z۷۵۰ که اولین گوشی‌های HSDPA این کمپانی محسوب می‌شود را معرفی کرد. شرکت مذکور اعلام کرده W۵۸۰ قادر به ذخیره ۴۷۰ قطعه موسیقی بوده و علاوه بر این از یک دوربین ۲مگاپیکسلی نیز برخوردار است.

مدل مذکور همچنین از قابلیت‌های سرگرم‌کننده دیگری برخوردار است که از آن جمله می‌توان به بازی‌ها، آیتم‌های ورزشی و دیگر برنامه‌های سرگرم‌کننده اشاره کرد.

مدل مذکور همچنین به سیستم TrackID نیز مجهز است که این سیستم به استفاده‌کننده کمک می‌کند تا اطلاعات قطعه موسیقی را که نمی‌شناسد، به دست آورد.

گوشی مذکور که از ۱۴میلیمتر ضخامت برخوردار است، از قابلیت دیگری برخوردار است که از طریق آن کاربر می‌تواند هنگام دویدن تعداد گام‌های خود و میزان کالری مصرف شده را محاسبه کند و علاوه بر آن میزان سرعت دویدن و همچنین فاصله و زمان را نیز کنترل کند. تلفن‌همراه W۵۸۰ یک دستگاه چهار باند (EDGE ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰) از نسل تلفن‌های ۵/۲G است و از فصل سوم سال‌جاری نیز در بازار موجود خواهد بود.

تلفن‌همراه سونی اریکسون مدل Z۷۵۰ نیز اولین گوشی این کمپانی است که هم از قابلیت HSDPA و هم از قابلیت چهار باند EDGE برخوردار است. تلفن مذکور از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با یک صفحه نمایش ۲/۲ اینچی برخوردار است وهمچنین به یک دستگاه پخش موسیقی و رادیوی اف‌ام نیز مجهز است. این مدل پهنای باند کامل و سریعی را برای دستیابی به شبکه ارائه می‌دهد و ارائه‌دهنده قابلیت‌های جالب دیگری از جمله بررسی ایمیل‌ها و ارسال تصویر به وبلاگ است. این گوشی نیز از فصل سوم سال‌جاری میلادی به بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد.