سونی قیمت پلی‌استیشن پرتابل را کاهش داد

به گزارش ایلنا، شرکت سونی در نظر دارد به منظور افزایش ضریب نفوذ بازی‌‏های رایانه‌‏ای خود در آمریکا و رقابت هرچه بیشتر با محصولات شرکت NINTENDO و نوکیا به خصوص گوشی‌‏های سری N این شرکت، قیمت خود را کاهش دهد. طبق گفته سخنگوشرکت سونی به منظور جذب هرچه بیشتر طرفداران بازی‌‏های رایانه‌‏ای در آمریکا قیمت دستگاه‌‏های بازی پلی‌‏استیشن پرتابل (PSP) را از ۲۰۰ دلار به ۱۷۰ دلار کاهش داد.

به گزارش ایلنا، شرکت سونی در نظر دارد به منظور افزایش ضریب نفوذ بازی‌‏های رایانه‌‏ای خود در آمریکا و رقابت هرچه بیشتر با محصولات شرکت NINTENDO و نوکیا به خصوص گوشی‌‏های سری N این شرکت، قیمت خود را کاهش دهد.

طبق گفته سخنگوی شرکت سونی هم‌‏اکنون سه سال از زمان تولید دستگاه‌‏های بازی PSP می‌‏گذرد و طبق آمار طی سال ۲۰۰۶ بیش از ۲۵‌میلیون دستگاه از این بازی‌‏ها در سراسر جهان عرضه شده است.

تعداد فروش این بازی‌‏ها در آمریکا تنها طی ماه دسامبر سال گذشته یک‌میلیون واحد گزارش شده است.ی شرکت سونی هم‌‏اکنون سه سال از زمان تولید دستگاه‌‏های بازی PSP می‌‏گذرد و طبق آمار طی سال ۲۰۰۶ بیش از ۲۵‌میلیون دستگاه از این بازی‌‏ها در سراسر جهان عرضه شده است.

تعداد فروش این بازی‌‏ها در آمریکا تنها طی ماه دسامبر سال گذشته یک‌میلیون واحد گزارش شده است.