چهارمین همایش بین‌المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی‌و تحقیقاتی کشور و مراکز صنعتی و سازمان‌های تولیدی و خدماتی کشور، دوم و سوم خرداد ۸۶ در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. این همایش از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اداره کل مخابرات، اداره کل راه و ترابری، اداره کل صنایع و معادن، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه اصفهان، موسسه ملاصدرا، شرکت علمی‌تحقیقاتی راهبرد، انجمن ملی مدیریت شهری، انجمن ملی مدیریت بیمارستانی، شرکت هرم فولاد سپاهان و موسسه تحقیقاتی دانش مدیریت حمایت می‌شود.

هدف از برگزاری کنفرانس، ایجاد ارتباط و تبادل نظر پژوهشگران و اندیشمندان و متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاکید ویژه بر امنیت اطلاعات است.

از جمله موضوعاتی که در این کنفرانس دو روزه به آن پرداخته می‌شود، می‌توان به امنیت شبکه‌های اطلاعاتی، زیر ساخت‌های قانونی ارتباطی و فرهنگی فناوری اطلاعات، سرویس‌ها و کاربرد‌های الکترونیکی، سیستم‌های اطلاعاتی، آموزش مجازی، وب و نقش آن در سازمان‌ها و ساختارهای دولتی و خصوصی و تجارت و دولت الکترونیک اشاره کرد.

همچنین شبکه‌های اختصاصی و مجازی، معماری اینترنت و روند بهینه در امنیت اطلاعات به کارگیری فناوری اطلاعات در داخل و خارج از کشور نیز در این کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.