فروش رسمی ‌N95 در کشورهای اروپایی و آسیایی آغاز شد

نوکیا اعلام کرد صادرات گوشی N۹۵ در کشورهای مهم اروپایی، آسیایی و بازارهای خاورمیانه را آغاز کرده است.

مسوولان نوکیا همچنین اعلام کرده‌اند صادرات گسترده تر به دیگر بازارها نیز در هفته‌های آتی صورت خواهد گرفت. نوکیا N۹۵ یک گوشی مولتی مدیای همه کاره است که از قابلیت‌هایی نظیر سرویس GPS، دوربین ۵ مگاپیکسلی و سازگاری با شبکه‌های پرسرعت بی‌سیم برخوردار است و همین خصوصیت‌ها باعث می‌شود ضبط تصاویر ویدیویی، مشاهده آنها، گوش دادن به آهنگ‌ها، گرفتن تصاویری با کیفیت بالا، جست‌وجوی اینترنت، و یا بررسی‌ایمیل‌ها به راحتی با دستگاه فوق قابل انجام باشد.

دستگاه مذکور که مخصوص شبکه‌های HSDPA طراحی شده است و با استانداردهای WLAN, EDGE و WCDMA سازگار است همچنین پوشش ارتباطی خوب و پرسرعتی را ارائه می‌دهد.

نوکیا N۹۵ مجموعه‌ای خوب و ایده‌آلی از سرگرمی‌ها را ارائه می‌دهد و همچنین به بلندگوهای استریو، یک کانکتور صوتی استاندارد mm م۵/۳مجهز است.

دستگاه مذکور همچنین با کارت‌های حافظه microSD سازگار است.

N۹۵ با برخورداری از امکانات گرافیک‌های سه بعدی سرویس‌های مورد نظر کاربران را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

همچنین با برخورداری از برنامه Nokia Maps، کاربران این گوشی به راحتی می‌توانند راه خود را پیدا کنند.

Nokia Maps نقشه‌های مربوط به بیش از ۱۵۰ کشور را در برمی‌گیرد و به مردم امکان می‌دهد تا به راحتی مکان‌های مختلف جهان و مسیرهای ویژه منتهی را پیدا کرده و همچنین از موقعیت اماکن عمومی‌نظیر رستوران‌ها، و هتل‌ها و همچنین بیش از ۱۵‌میلیون مراکز تفریحی دیگر مطلع شوند.

با دوربین ۵ مگاپیکسلی تلفن مذکور که از لنز اپتیک Carl Zeiss برخوردار است، به راحتی می‌توانید تصاویر مورد علاقه خود را با کیفیت بسیار بالا بگیرید و حتی کلیپ‌های ویدیویی خود را نیز با کیفیت DVD ضبط کنید.