بازار دیجیتال -متقاضیانی که سیم‌کارت دائمی ثبت‌نامی بهمن‌ماه جاری ‌خود را تحویل می‌گیرند پس از دریافت اولین قبض تلفن همراه خود یک ماه فرصت دارند تا 138هزار تومان مبلغ باقی مانده‌ ثبت‌نام سیم‌کارت را پرداخت کنند.

به گفته عباسعلی ابوالفضلی، مدیر روابط عمومی‌ شرکت ارتباطات سیار، متقاضیان باید در هنگام تحویل سیم‌کارت‌ها در درب منازل، قبض پستی ثبت‌نام و شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.
وی با اشاره به این که از دیروز تحویل سیم‌کارت در درب منازل افراد آغاز شده است و با بیان این که ثبت‌نام اینترنتی سیم‌کارت،‌ اعم از دائمی ‌و اعتباری از طریق سایت ارتباطات سیار به نشانی www.mci.ir ادامه دارد،‌ گفت: تا پایان هفته گذشته در حدود هشت هزار و 400 سیم‌کارت از طریق اینترنت ثبت‌نام شده است.
همچنین ثبت‌نام‌کنندگان سیم‌کارت‌‏های دائمی شرکت ارتباطات سیار در بهمن ماه سال جاری، در صورت انصراف، تنها در روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اسفندماه سال جاری، امکان دریافت کامل مبلغ ثبت نامی خود را دارند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار، آن دسته از ثبت نام‌کنندگان سیم کارت‌‏های دائمی که در بهمن ماه سال جاری با واریز مبلغ یک‌میلیون و 500 هزار ریال به حساب این شرکت، در مراکز مربوطه ثبت نام کرده‌‏اند؛ فقط در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه مورخ 20، 21 و 22 اسفندماه سال جاری فرصت دارند که با همراه داشتن قبض ثبت نامی و مدرک شناسایی معتبر، به باجه محل ثبت نام خود مراجعه و پس از تکمیل فرم استرداد، نسبت به دریافت وجوه واریزی از پست بانک اقدام کنند.
این گزارش ادامه می‌‏دهد: از آنجا که شرکت ارتباطات سیار، قصد دارد تمام کارت‌‏های دائمی ثبت نام کنندگان بهمن ماه ۸۵ را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۸۶ تحویل دهد، زمان استرداد وجوه متقاضیان استرداد وجوه به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
قیمت انواع سیم‌کارت تلفن‌همراه روز یکشنبه در بازار تهران نسبت به روز پیش از آن در حدود 5 تا 30هزار تومان کاهش یافته است.
فعالان بازار عدم‌تعادل در عرضه و تقاضای این کالا را از عوامل این افت قیمت عنوان کردند. به طوری که میزان عرضه نسبت به تقاضا در حد قابل توجهی افزایش یافته است.