آخرین اخطار رگولاتوری به ایرانسل

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: به دلیل محاسبه تعرفه مکالمات ایرانسل به صورت دقیقه‌‏ای، آخرین اخطار سازمان تنظیم مقررات به این اپراتور ابلاغ شد. محمود خسروی، در گفت‌وگو با «ایلنا»، با بیان این‌‏که برای چندمین بار است که به ایرانسل اعلام می‌‏شود که صورتحساب مکالمات مشترکین خود را براساس ثانیه محاسبه کند، اظهار داشت: در صورتی که این اپراتور در سری صورتحساب‌‏های این دوره این مقوله را لحاظ نکند، مشمول جریمه خواهد شد.

وی با بیان این‌‏که طبق گزارشات مردمی تعرفه مکالمات ایرانسل برحسب دقیقه است که این امر ضرر بسیاری را برای مشترکین به همراه دارد، تصریح کرد: برای آخرین بار به ایرانسل اعلام کردیم تا این مشکل را رفع کند، در غیر این صورت با آن برخورد می‌‏شود.

رییس سازمان تنظیم مقررات، با اشاره به تعهدات اپراتور دوم تلفن همراه طبق پروانه بهره‌‏برداری، گفت: طبق برنامه، ایرانسل موظف است تا پایان سال اول فعالیت خود ۲‌میلیون و ۲۱۶هزار سیم‌کارت را در ۲۴۸ شهر کشور واگذار کند که در صورت نرسیدن به این مهم، مشمول جریمه خواهد شد.

پیش از این وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پوشش کامل ایرانسل در کشور تا دو سال آینده خبر داده بود.

قرار بود تا پایان سال جاری ۷۰ شهر کشور تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گیرد که تاکنون آمار به یک دوم این میزان هم نرسیده است.