پس از خواندن مطلب چاپ‌شده تحت عنوان DVD که DVD نمی‌خواند، در شماره ۱۱۸۷ سه‌شنبه ۸/۱۲/۸۵، فیل اینجانب نیز یاد هندوستان افتاد تا مشکل مشابه خود با یکی دیگر از محصولات سامسونگ را برایتان ارسال نمایم، تا بلکه مسوولان شرکت سام‌سرویس به‌رغم تبلیغات آنچنانی محصولات خود و ادعای مشتری‌مداری، ضعف محصولات سامسونگ را بپذیرند و در صدد جبران خسارت‌وارده به مشتریان خود برآیند. لازم است یادآوری کنم همان‌طور که ملاحظه می‌فرمایید من متن زیر را برای شرکت سام سرویس ارسال نمودم و منشی محترم مدیرعامل این شرکت تلفنی و با این جمله جواب اینجانب را دادند:

آقای مدیرعامل فرمودند به شما اطلاع دهیم اگر می‌خواهید از دستگاهتان استفاده کنید باید هزینه تعویض مجدد لنز اپتیک را پرداخت نمایید و زمانی که اینجانب درخواست جواب کتبی در مقابل نامه خود را نمودم عنوان کردند:

ما این کار را نمی‌کنیم، مگر ما از شما خواستیم به ما نامه بنویسی!!!!

نکته جالب دیگر در این ارتباط اظهارنظر کارشناس مسوول پذیرش نمایندگی مرکزی شرکت سامسونگ در خیابان بخارست بود که سومین نوبت مراجعه اینجانب دقیقا همان جمله‌ای را ذکر کردند که در مقاله «DVD که DVD را نمی‌خواند» به چاپ رسیده است:

این دستگاه فقط VCD‌های ارجینال را می‌خواند . (اگر می‌خواهید هر نوع CD را پخش کند بروید Sony بخرید.)

در نهایت اینجانب همان کار را کردم، خرید دستگاهی با مارک Sony

مدیریت محترم شرکت سام‌سرویس

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند اینجانب شهریار شهنیا در تاریخ ۳۰/۵/۸۲ اقدام به خریداری یکی از محصولات صوتی و تصویری سامسونگ با مشخصات زیر نمودم:

نام محصول: Max-VS ۶۸۵۰

تاریخ تولید: ۵-۲۰۰۵

شماره سریال: ۱TDW۵۰۱۰۶۵

۴ یا ۵ماه پس از خرید دستگاه به دلیل ایجاد اشکال در پخش CD به نمایندگی مرکزی سام سرویس مراجعه کردم. مشکل در لنز اپتیک دستگاه تشخیص داده شد و بدون پرداخت وجه، قطعه فوق تعویض گردید.

کمتر از یک سال بعد همان مشکل عدم‌پخش CD ایجاد گردید که با توجه به اتمام دوره گارانتی با پرداخت هزینه مشکل فوق برطرف شد. (البته این بار مشکل، خرابی یکی از کلیدهای VCD اعلام شد.)

اکنون پس از گذشت یک سال از آن تاریخ مجددا همان مشکل در دستگاه پخش CD ایجاد شده است.

برای مرتبه سوم به نمایندگی مراجعه نمودم.

کارشناس بررسی‌کننده پس از امتحان دستگاه مجددا خرابی لنز اپتیک دستگاه را مطرح کرد و اعلام نمود با هزینه ۲۵-۲۰هزار تومانی قابل تعمیر است. زمانی که اینجانب تاریخچه خرابی دستگاه را بازگو نمودم در کمال تعجب عنوان گردید:

لنز اپتیک در سیستم‌های پخش CD یک قطعه مصرفی بوده و بعضا می‌بایست به طور سالانه تعویض گردد. با توجه به این اظهارنظر، اینجانب از تحویل دستگاه جهت تعمیر امتناع نمودم چراکه به این ترتیب به نظر می‌رسد باید هر سال جهت تعویض قطعه فوق به نمایندگی مراجعه نمایم. اینجانب تخصصی در زمینه الکترونیک ندارم ولی دستگاه‌های مشابه از مارک‌های گوناگون را در منزل آشنایان دیده‌ام که سال‌ها بدون حتی یک بار مراجعه به تعمیرگاه کار می‌کنند.

در حال حاضر پس از گذشت ۳سال از خریداری دستگاه و ۳بار مراجعه به نمایندگی مجاز، اینجانب صاحب دستگاهی هستم که به دلیل خرابی و مشکل مطرح‌شده، هنوز نتوانسته‌ام ۶ماه به صورت پیوسته از VCD آن استفاده نمایم، دستگاهی که شاید در طول این مدت بیش از ۲۰بار از آن استفاده نشده است.

اینجانب اطمینان دارم که از نظر جنابعالی نیز ۳مرتبه مراجعه به تعمیرگاه در طول ۳سال منطقی نمی‌باشد، لذا خواهشمند است در صورت امکان بزرگواری فرموده و اینجانب را در حل این مشکل یاری فرمایید.

قبلا از لطف جنابعالی صمیمانه سپاسگزارم.‌