بازار دیجیتال- با وجود پیش‌بینی‌هایی مبنی بر ادامه روند کاهش قیمت در بازار سیم کارت، آمار و شواهد نشان می‌دهند در بازار دیروزسیم کارت‌ها تقریبا با همان قیمت‌های روز دوشنبه خرید و فروش شدند.

با این همه فعالان بازار سیم کارت اعلام کرند افزایش ۵هزار تومانی قیمت سیم کارت صفر کد ۲ که روز یکشنبه اتفاق افتاد در بازار دیروز با کاهش ۵هزار تومانی به تعادل رسید.
از طرفی سیم کارت صفر کد6 که در دو روز گذشته با کاهش 16هزار تومانی معامله می‌شد، روز گذشته یک بار دیگر 4هزار تومان ارزانتر شد تا این کاهش در نهایت به 20هزار تومان برسد. به طور کلی اما هنوز فعالان بازار نوسان 5تا10هزار تومانی را برای قیمت سیم کارت‌های مختلف پیش‌بینی می‌کنند در حالی که سیم کارت‌های تالیا و ایرانسل هیچ تغییری را در چند روز گذشته تجربه نکرده‌اند.
این در حالی است که با وجود پایان مهلت ثبت نام سیم کارت‌های دائمی و اعتباری تلفن همراه از طریق دفاتر پستی، هنوز ثبت نام اینترنتی سیم کارت‌ها ادامه دارد تا جایی که تا دیروز ۷هزار و ۴۷۸نفر به وسیله سایت mci.ir ثبت نام کرده‌اند.
در مقابل اما آخرین آمار از متقاضیان ثبت‌نام سیم‌کارت در دفاتر پستی که رقم 2میلیون و 482هزار نفر اعلام شده بود، به 2میلیون و 711هزار نفر رسیده است.
به این ترتیب از آنجا که تاریخ دقیقی از سوی مسوولان اعلام نشده، انتظار می‌رود ثبت‌نام اینترنتی سیم‌کارت اپراتور اول همچنان ادامه داشته باشد.