بازار دیجیتال- روابط‌عمومی الکترونیک، امکان انتشار سریع و گسترده اخبار، قوانین و نیازمندی‌های اطلاعاتی مخاطبان سازمان‌ها را فراهم می‌کند. ناصر لقایی، مدیرکل روابط‌عمومی بیمه ایران، در جلسه‌ای که با حضور تعدادی از مدیران و کارشناسان این اداره کل، دبیر و قائم‌مقام دبیرخانه همایش روابط‌عمومی الکترونیک برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: در این صورت، مردم با آگاهی بیشتری به سازمان‌ها رجوع می‌کنند و ارائه خدمات به آنها سهل‌تر و سریع‌تر صورت می‌گیرد.

مدیرکل روابط‌عمومی بیمه ایران با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی در اقصی نقاط کشور افزود: افزایش تعداد کاربران اینترنتی، نسبت مستقیمی با افزایش امکانات و توسعه زیرساخت‌ها دارد. وی از جلب رضایت مردم به عنوان هدف نهایی فعالیت‌های اداری و سازمانی نام برد و گفت: جلب این رضایت به عوامل متعددی نیازمند است و روابط‌عمومی الکترونیک، یکی از مهم‌ترین ابزار دستیابی به رضایتمندی، محسوب می‌شود.

لقایی، با ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط‌عمومی الکترونیک در سازمان‌ها و موسسات مختلف گفت: باید ارزیابی دقیقی از فعالیت‌های الکترونیکی روابط‌عمومی‌ها و میزان پیشرفت آنها صورت گیرد.