مدیر روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران گفت: مرکز فرهنگی فناوری اطلاعات رسانه از مراکز تازه تاسیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، برای خبرنگاران کارگاه‌های آموزشی تخصصی «ICT رسانه» برگزار می‌کند. «رضا شرفی» افزود: این کارگاه‌ها طی روزهای دهم و هفدهم اسفندماه با هدف ایجاد زمینه فناوری اطلاعات (IT) در خبررسانی و فعالیت اصحاب رسانه و آشناسازی آنان با ابزار نوین فناوری در محل این مرکز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه‌ها می‌توان به بهره‌مندی خبرنگاران از کاربردهای خاص فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و همچنین برقراری ارتباط سه‌جانبه شهرداری، رسانه و فناوری اطلاعات به عنوان محور فعالیت این مرکز اشاره کرد.

وی اظهار داشت: کارگاه‌های مذکور در دو پنج‌شنبه متوالی از ساعت ۱۰ الی ۱۹در دو مرحله برپا می‌شود و شرکت‌کنندگان در پایان دوره مدرکی از سوی مرکز IT سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: این دوره فشرده که شامل مفاهیم پیشرفته کاربردی «آی‌سی‌تی» و کاربری ابزار فناوری است توسط «شهاب حبیبی»، کارشناس فناوری اطلاعات ارائه می‌شود. به گفته وی، مرکز رسانه فناوری اطلاعات با هدف ایجاد محلی برای تعامل اصحاب رسانه راه‌اندازی شد و قرار است مباحث سایبر‌ژورنالیسم را پیگیری کرده و مباحث و نشست‌های تخصصی برگزار نماید. شرفی افزود: خبرنگاران در هر زمانی می‌توانند از امکانات و محل مرکز فرهنگی فناوری اطلاعات رسانه استفاده کنند. وی بیان داشت خبرنگاران می‌توانند پیشنهاداها و نظرات خود را به این مرکز به شماره تلفن ۸۸۹۲۲۱۲۰ اعلام کنند.

مرکز فرهنگی IT رسانه در خیابان کریم‌خان‌زند، اول استاد نجات‌الهی شمالی، در پارک مریم واقع شده است.