ورودی دست‌نوشته با صفحه نمایش قابل‌چرخش

بازار دیجیتال- سری R۱F با وجود ابعاد کوچک و وزن کم، قابلیت‌های رسانه‌ای بالایی دارند. یک نمایش‌گر ال‌سی‌دی متحرک که تا ۱۸۰درجه می‌چرخد، به کاربر اجازه می‌دهد تا هر نوع اطلاعات بصری را با دیگران شریک شود و دیگران به راحتی صفحه نمایش‌گر را از هر زاویه‌ای ببینند.

با تلفیق قلم مغناطیسی ویژه (InfoPen) و نرم‌افزار مربوطه، کاربران می‌توانند تمامی اطلاعات نوشتاری و تصویری را به راحتی کار روی کاغذ، وارد نوت‌بوک کنند و حتی به ویرایش آنها بپردازند. DigiPen علاوه بر کارایی‌های مذکور، می‌تواند به‌جای ماوس به‌کار رود و یا اطلاعات را مانند یک پاک‌کن از صفحه نمایش حذف کند. به‌این ترتیب کاربر می‌تواند با استفاده از یک قلم، تمامی کارهایش را انجام‌ دهد.

علاوه‌بر R۱F Tablet PC، اسوس یک تلویزیون سیار و به همراه یک وب‌کم نازک و سبک را در این سری تعبیه‌کرده که به تمامی نیازهای کاربران پاسخ می‌دهد. سری نوت‌بوک‌های «تلویزیون سیار» توانایی‌های نمایشی و صوتی-تصویری را به کمک وب‌کم وضوح بالا با قابلیت چرخش ۲۴۰درجه‌ای برای استفاده تمام و کمال یک کاربر حرفه‌ای ارائه کرده که کاربر را قادر می‌سازد از توانایی‌های سیستم تصویربرداری بدون‌سیم لذت ببرد.

با استفاده از این نوت‌بوک، کاربران حرفه‌ای دیگر نگرانی حمل یک دستگاه سنگین را ندارند و به دلیل تلفیق بیشتر توانایی‌ها در این نوت‌بوک دیگر احتیاج به حمل وسایل اضافی ندارند. امنیت داده‌ها نیز به‌وسیله امکانات امنیتی تعبیه شده در نوت‌بوک به‌ویژه انگشت‌نگار بیومتریکی، بیمه شده است.