بازار دیجیتال- نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات CES۲۰۰۷ در آمریکا، یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های IT در سراسر دنیا است و شرایط شرکت محصولات فناوری اطلاعات در این نمایشگاه، پیشگامی در تولید، بالابردن سطح محصول، راحتی در مصرف و سازگاری با سایر محصولات، هیجان‌زده کردن مصرف‌کننده با نوآوری و سودمندی است. امسال این نمایشگاه، یکی از مهم‌ترین دوره‌های خود را گذراند. CNET ویندوز ویستا را به عنوان محصول برگزیده بخش کامپیوتر این نمایشگاه برگزید. مایکروسافت قرار است توزیع سراسری ویستا را از ۳۰ژانویه آغاز کند.

بعضی از محصولاتی که سازگار با ویستا هستند و می‌توانند از قابلیت‌های این سیستم‌عامل به خوبی استفاده کنند هم در این نمایشگاه عرضه شدند که مهم‌ترین آنها نوت‌‌بوک W۵Fe بود که به بخش نهایی بهترین‌های CES هم راه یافت و با دو صفحه نمایش توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

W۵Fe که مدل جدیدی از نوت‌بوک‌های سری W۵ اسوس است، از پردازنده Core۲Due در کنار چیپ‌ست ۹۴۵GM بهره می‌گیرد. این نوت‌بوک با صفحه نمایش عریض ال‌سی‌دی ۱/۱۲اینچی به ۵/۱گیگابایت رم DDR۲، هارددیسک ساتا با ظرفیت ۱۶۰گیگابایت مجهز بوده و از بلوتوث EDR+۲/۰ و a/b/g ۸۰۲/۱۱ پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش دوم که روی نوت‌بوک تعبیه شده است، ۸/۲اینچ قطر دارد. این نوت‌بوک ۱گیگابایت حافظه فلش NAND و یک وب‌کم وضوح بالا و اسلات کارت‌خوان هم دارد.

مهم‌ترین ویژگی این نوت‌بوک، قابلیت به‌کارگیری دو صفحه نمایش در این سری از نوت‌بوک‌ها با استفاده از ویندوز ویستا است. به همین خاطر اسوس ارائه این محصول را به نمایشگاه CES۲۰۰۷ و زمان انتشار ویندوز ویستا موکول کرده بود. صفحه نمایش دوم این نوت‌بوک با همکاری اینتل و براساس فناوری این شرکت طراحی شده است.