یک نوت‌بوک چرمی

بازار دیجیتال- شرکت کامپیوتری اسوس با کارآیی بالا، نوت‌بوک‌های چرمی با قدرت محاسبه مفیدتری را ارائه می‌کند. نوت‌بوک‌های صفحه عریض ۳/۱۳اینچی سری‌W۶ با پوشش چرمی، با قابلیت تحرک منحصر به فرد جنبه‌های دیداری گسترده‌ای را برآورده می‌سازد. همچنین از همین گروه نوت‌بوک‌های چرمی، تعداد محدودی از سری S۶ که قبلا به بازار عرضه شده هم با رنگ صورتی وارد بازار می‌شود.همانند سری چرمی S۶، نوت‌بوک‌های W۶ هم با تکنولوژی‌های محاسباتی جدید اینتل یعنی Core۲Duo کار می‌کند. این تکنولوژی قابلیت multitasking (چند کاره بودن) و اجرای پردازش سریع را فراهم می‌سازد.

سری چرمی S۶ با رنگ صورتی

سری چرمی S۶ سه جایزه مهم و معتبر طراحی از جمله

iF،G-MARK China، RedDot را از آن خود کرد و این بار با تولید محدود به رنگ صورتی هدیه‌ای عالی برای کسانی است که می‌خواهند کارهای کامپیوتری‌شان را با لذتی به یادماندنی تجربه کنند. این طرح ویژگی‌های عالی دارد که نیاز روز افزون به سرگرمی‌های دیجیتالی را برآورده می‌سازد. به علاوه، سری نوت‌بوک‌های چرمی S۶ قابلیت‌های پردازش با تغییرپذیری و کیفیت بالا دارد.

ارتباط گسترده

قرار دادن فناوری‌Bluetooth۲.۰ روی نوت‌بوک‌های چرمی اسوس،‌ سرعت انتقال اطلاعات را به سه برابر سریع‌تر از Bluetooth استاندارد افزایش داده تا ارتباط، هماهنگی و همزمانی بین وسایل دیجیتالی بهبود یابد.علاوه بر آن، مجموعه کاملی از پورت‌های داخلی و خارجی انتقال و ذخیره‌سازی فعال اطلاعات، شامل پنج‌ پورت USB و پورت‌های S-ideo و oTV-outو شیارهای کارت‌خوان روی این سری نصب شده است.

دسترسی به اینترنت پرسرعت

برای دسترسی به اطلاعات و نقل و انتقال آنها روی نوت‌بوک‌های سری چرمی، فناوری g/b/a .WLAN۸۰۲.۱۱ قرار داده شده است تا کاربران از اینترنت پرسرعت لذت ببرند. به علاوه مجموعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری Switch Net۴ اسوس، شبکه موجود در محیط اطراف را به سرعت کشف می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا با فشار یک دکمه در هر نقطه‌ای که هستند از اتصالی راحت و انتقال سریع، دائمی و مطمئن اطلاعات اطمینان داشته باشند.

عمر باتری طولانی

قابلیت جابه‌جایی این مجموعه نوت‌بوک‌های چرمی با افزایش عمر باتری، بهبود یافته که کارآیی دستگاه را افزایش می‌دهد. فناوری Power۴ Gear+ اسوس برای مدیریت انرژی، عمر باتری را ۲۰تا۲۵ درصد زیاد می‌کند و قدرت اجرایی مطمئن و پایدار را فراهم می‌سازد.

ویژگی‌های سریW۶

پردازنده: سنترینو دو هسته‌ای اینتل

*برای مدل Core Duo: T۲۳۰۰/T۲۴۰۰/T۲۵۰۰ :W۶F

*برای مدلCore۲ Duo T۵۵۰۰/T۵۶۰۰/T ۷۲۰۰ : W۶Fp-a

سیستم عامل: ویندوز XP نسخه Genuine

رنگ: قهوه‌ای /شتری

نمایشگر: LCD صفحه عریض ۳/۱۳ اینچی با فناوری Color Shine&Crystal Shine

ویژگی‌های سری S۶

پردازنده: سنترینو دو هسته‌ای اینتل L۲۳۰۰/L۲۴۰۰

سیستم عامل: ویندوز XP نسخه Genuine

رنگ: شتری/قهوه‌ای/صورتی

نمایش‌گر: Lcd صفحه عریض ۱/۱۱ اینچی با فناوری Color Shine&Crystal Shine