مشترکان ایرانسل به اینترنت متصل می‌شوند

بازار دیجیتال- سرویس GPRS ایرانسل که دسترسی به اینترنت را مستقیما از طریق گوشی تلفن‌همراه میسر می‌سازد، از اول اسفند سال‌جاری برای کلیه مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی فعال شده است و این سرویس تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۸۶ به طور رایگان در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت. علیرضا قلمبر دزفولی، مدیر عامل شرکت ایرانسل در خصوص توسعه شبکه اپراتور دوم تلفن‌همراه اظهار داشت: هم‌اکنون ۹۰درصد شهر تهران تحت پوشش این شبکه قرار گرفته و تا نیمه اسفندماه این پوشش به ۹۵درصد خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: شرکت ایرانسل به منظور آشنایی بیشتر با قابلیت‌ها و کیفیت شبکه، چند پیشنهاد تشویقی را نیز به مشترکان ارائه کرده است.

به گفته وی استفاده از خدمات پیشرفته MMS و GPRS که برای اولین بار در کشور ارائه می‌شود تا نیمه فروردین ۱۳۸۶ به صورت رایگان برای کلیه کاربران سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری است، همچنین همزمان با تعطیلات رسمی سال نو، ارسال SMS از این شبکه به سایر اپراتورهای شبکه تلفن‌همراه داخل کشور از ۲۹ اسفندماه سال ۸۵ تا ۵ فروردین ماه سال ۸۶ رایگان خواهد بود، این در حالی است که هم‌اکنون برقراری تماس‌های بین‌المللی و ارسال SMS به خارج از کشور نیز فعال بوده و در حال بهره‌برداری است.

مدیر عامل شرکت ایرانسل همچنین اظهار داشت: تمامی متقاضیان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری که از ۲۱ بهمن‌ماه تا ۲۰ اسفندماه سال‌جاری نسبت به خرید، تکمیل ثبت‌نام و فعال کردن سیم‌کارت خود اقدام کنند، به ترتیب از ۲۰۰ و ۷۶دقیقه مکالمه رایگان با کلیه تلفن‌های همراه و یا ثابت داخل کشور بهره‌مند خواهند شد.

به گفته وی مشترکان ایرانسل در اسفندماه امسال به سرویس رومینگ بین‌‌المللی دسترسی خواهند داشت به طوری که این سرویس در سطح ۲۰۰کشور ارائه می‌‌شود.

دزفولی یکی دیگر از هدایای نوروزی این شرکت را مکالمه رایگان در این ایام عنوان کرد و گفت: تمامی مشترکان سیم‌کارت دائمی و اعتباری می‌توانند از ۲۹ اسفندماه ۱۳۸۵ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۸۶ همزمان با این تعطیلات از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح به طور رایگان صحبت کند، البته مقصد تماس باید تنها شبکه ایرانسل باشد.

وی ادامه داد: شبکه تلفن‌همراه ایرانسل پس از شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کرج، ساری، ارومیه و مراغه طی هفته گذشته شهرهای شیراز، قم، اردبیل، کرمانشاه، خرم‌آباد، مشکین‌شهر، گرمی، سراب و همدان را نیز تحت پوشش قرار داد.

مدیر عامل شرکت ایرانسل از اتصال ۵شهر دیگر در هفته‌ جاری به شبکه اپراتوردوم تلفن‌همراه خبر داد و گفت: به زودی ۵شهر بابل، شهر قدس، بجنورد و آمل به شبکه ایرانسل متصل خواهند شد.

شرکت ایرانسل تا پایان سال جاری قرار است ۷۰شهر دیگر را تحت پوشش شبکه قرار دهد که این تعداد در سال آینده به ۳۰۰شهر افزایش می‌یابد.