دنیای‌اقتصاد- این روزها کودکان و کاربران کوچک به یکی از مهم‌ترین کاربران محصولات دیجیتال شخصی و قابل حمل تبدیل شده‌اند، تا جایی که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده محصولات خاصی را به طور ویژه برای آنها طراحی می‌کنند. در این میان از آنجایی که کودکان علاقه زیادی به موسیقی دارند هدفون‌ها محصولاتی پرطرفدار در میان آنها هستند. به همین دلیل وب‌سایت تک کرانچ به تازگی پنج هدفون ویژه را برای کاربران کوچک انتخاب و معرفی کرده است. Califone Kids Stereo: این هدفون طراحی ساده و جالبی داشته و می‌تواند توجه اغلب کودکان را به خودش جلب کند. این محصول تولید شرکت Philips است و پدهای رو گوشی نرم و بزرگ آن می‌توانند به راحتی روی گوش کوچک کاربران را بپوشانند. این هدفون دارای یک کنترل صدای خارجی لمسی است و در حال حاضر با قیمت ۱۴ دلار به بازار عرضه می‌شود.

Philips SHK۳۰۲۰/۲۷ Earhook : این هدفون با گوشی‌های کوچکش مخصوص کودکان طراحی شده است. این هدفون با کیفیت صدا را به صورت استریو برای کاربرانش پخش می‌کند و طراحی کوچک و قابل حملی دارد. طراحی جالب این هدفون با طرح پاندا می‌تواند توجه کودکان را به خودش جلب کند. این هدفون با قیمت ۲۰ دلار به بازار عرضه شده است.

Kidz Gear Wireless Car: این هدفون سبک و بی‌سیم با طراحی سفارشی و ویژه برای کودکان ۲ ساله و بالاتر ساخته شده است. این هدفون مخصوص کانال‌های داخلی خودرو طراحی شده است و با DVD پلیرهای قابل حمل، موزیک پلیرها و کنسول‌های بازی سازگاری ندارد. به این ترتیب و با پرداخت ۲۶ دلار کاربران کوچک می‌توانند با استفاده از این هدفون به موسیقی دلخواهشان در داخل خودرو هم گوش کنند.

XO Vision IR۶۲۰ Universal IR Wireless Foldable: این هدفون به خاطر طراحی خاص گوشی‌هایش می‌تواند انتخاب خوبی باشد. گوشی‌های این هدفون قابلیت انعطاف‌پذیری داشته و تاشو هستند. این هدفون به راحتی با سیستم پخش داخلی خودرو هماهنگ شده با قیمت ۱۲ دلار به بازار عرضه شده است.

Farenheit HP-۱۲S Infrared Wireless: اندازه گوشی‌های این هدفون برای کودکان مختلف قابل تنظیم است و به این دلیل حتی کاربران نوجوان هم می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای خرید این هدفون هم باید ۲۵ دلار هزینه کنید.