جدیدترین نمایشگر حرفه‌ای ایسوس در راه است

ایسوس از عرضه صفحه نمایش جدید خود به بازار طی روزهای آینده خبر داد.

این سری از محصولات ایسوس از تنوع خاصی برخوردار است. به طوری که برای تمامی قشر های کاربران مانند گیمرها، طراحان، مهندسین و غیره محصولی تخصصی را عرضه کرده است. اما یکی از جدیدترین مانیتورهای تولید این شرکت که از شری معروف Pro Art و مختص به طراحی است مدل PB۲۷۸Q است. این نمایشگر ۲۷ اینچی با نور پشتی LED و با طراحی ارگونومیک دارای وضوح تصویر فوق‌العاده ۱۴۴۰x۲۵۶۰ است که این میزان نیاز حرفه‌ای‌ترین طراحان دنیا را برآورده می‌سازد.

نمایشگر جدید ایسوس به پورت HDMI ۱.۴، پورت Display Port و خروجی Dual-link DVI برای پشتیبانی از محتوای WQHD ( Wide Quad High Definition) مجهز است. همچنین ایسوس برای افزایش تاثیرگذاری صدای سینمای خانگی این نمایشگر از دو اسپیکر ۳W استفاده کرده است.

PB۲۷۸Q با نرخ تصویر ۱۶:۹ و نور پس زمینه LED قادر به ایجاد ۱۰۹ پیکسل در یک اینچ (PPI) است که در نهایت منجر به ارائه رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ شده است که این میزان، تقریبا چهار برابر رزولوشن استاندارد ۷۲۰p در نمایشگرهای HDTV است.

کیفیت بالای تصاویر ایجاد شده توسط PB۲۷۸Q به کاربر این امکان را می‌دهد تا جزئیات بیشتری از تصاویر را مشاهده کند. همچنین گستره بودن زاویه دید نمایشگر PB۲۷۸Q چه در حالت عمودی و چه در حالت افقی باعث می‌شود که با کمتر ین میزان جابه‌جایی رنگ حتی در زوایای بالا مواجه شوید.

PB۲۷۸Q یک نمایشگر با مجموعه متنوعی از امکانات و ویژگی‌ها است که از آن جمله می‌توان تکنولوژی Smart Contrast Ratio ASUS، قابلیت سازگاری کامل با رنگ‌های sRGB، فن‌آوری اختصاصی QuickFit Virtual Scale و تکنولوژی Splendid Video Intelligence

را نام برد.