دوربین سوپر زوم جدید نیکون در راه است

دنیای‌اقتصاد- مدل Coolpix L۶۱۰ از دوربین‌های تازه وارد نیکون در بازار داخلی از سری دوربین‌های سوپر زوم است. این دوربین که توان زوم ۱۴ برابر را دارد از سنسور تصویر پیشرفته‌ای بهره می‌برد که به این دوربین کمک می‌کند تا بتواند عکس‌هایی با کیفیت بالا تهیه کند. این دوربین همچنین مجهز به سنسور تصویر BSI CMOS است که برای عکاسی در شرایط نوری ضعیف انتظار می‌رود که عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی این دوربین هم کافی است تا جزئیات به خوبی تفکیک بشوند.

لنز ۳۵۰-۲۵ میلی‌متری این دوربین هم مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر است تا لرزش دست شما را تا حد زیادی جبران کند و از تاثیر آن در عکس گرفته شده تا حد ممکن جلوگیری کند.

این دوربین همچنین توانایی ضبط ویدئویی ۱۰۸۰p Full HD را دارد که آن را در بین دیگر دوربین‌های سری L متمایز می‌کند. در قسمت پشتی این دوربین هم یک نمایشگر ۳ اینچی با رزولوشن ۴۶۰.۰۰۰ پیکسل قرار گرفته است که رزولوشن نسبتا بالایی است تا بتوانید با دقت خیلی زیادی تصویری که می‌خواهید ثبت کنید و در ضمن عکسی که می‌گیرید را مشاهده کنید. همچنین یک فلاش بالا جهنده نیز در بالای آن وجود دارد که بتوانید در فقدان نور هم عکاسی کنید.

L۶۱۰ همانند بسیاری دیگر از دوربین‌های هم رده از نوع Point to Shoot یا نشانه و عکس است.

انرژی این دوربین هم از طریق دو باتری قلمی تامین می‌شود که اگر نوع استاندارد آلکالاینی را تهیه کنید تا حدود ۱۲۰ عکس شارژدهی خواهد کرد. عکس‌های گرفته شده توسط این دوربین نیز روی انواع کارت‌های حافظه SD ذخیره می‌شوند. این دوربین همچنین مجهز به پورت USB ۳.۰ است تا بتوانید عکس‌ها و فیلم‌هایی که می‌گیرید را با سرعت بیشتری به رایانه منتقل کنید.

به طور کلی این دوربین ۲۴۰ گرمی که در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، قرمز به بازار عرضه شده است، دارای نقاط قوتی چون، ابعاد کوچک، وزن سبک و طراحی ارگونومیک، تجهیز به سنسور تصویر ۱۶ مگاپیکسلی BSI CMOS، توانایی ضبط ویدئویی ۱۰۸۰p Full HD، تجهیز به لنز واید ۲۵ میلی‌متری با توانایی زوم ۱۴ برابر و مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، بهره‌گیری از پورت USB ۳.۰ و... است.

این دوربین به زودی وارد بازار داخلی می‌شود.