دوربین عکاسی بند انگشتی با کیفیت بالا

دنیای‌اقتصاد- اگر به دنبال یک دوربین عکاسی دیجیتال متفاوت و جالب هستید که بتواند در سفرهای مختلف شما را همراهی کند، این خبر را بخوانید. در بازار محصولات دیجیتال شخصی که اغلب محصولات به سمت باریک‌تر شدن، سبک‌تر شدن و کوچک‌تر شدن پیش می‌روند، یک دوربین عکاسی دیجیتال بسیار کوچک طراحی و تولید شده است که می‌تواند نظر اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این دوربین که با نام Mini Digital Camera روانه بازار شده تولید یک کمپانی چینی است و امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دوربین ابعادی برابر ۵/۱ در ۸/۲ در ۳/۴ میلیمتر داشته و وزن آن بسیار سبک است. این دوربین قابلیت عکاسی با وضوح ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل را داشته و قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۲۹ فریم در هر ثانیه و وضوح ۹۶۰ در ۱۲۸۰ پیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. عکس‌های این دوربین با فرمت JPEG و فیلم‌های آن با فرمت AVI ثبت و ذخیره می‌شوند.

این دوربین به راحتی و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار به کامپیوترهای شخصی متصل می‌شود و از یک باتری لیتیومی قابل شارژ بهره می‌برد که با اتصال به کامپیوترهای شخصی شارژ می‌شود. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه تا ۸ گیگابایت از طریق کارت‌های micro SD، micro SDHC و TF را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین کوچک در حال حاضر با قیمت ۷۸ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.