اسپیکر کوچک و بی‌سیم با طراحی استوانه‌ای

دنیای‌اقتصاد- اگر به دنبال یک اسپیکر با کیفیت و جمع و جور هستید که بتوانید همیشه و همه جا آن را با خودتان داشته باشید، مدل Shoqbox SB۷۲۶۰ از Philips انتخاب مناسبی می‌تواند باشد. این اسپیکر طراحی جالب و متفاوتی دارد و می‌تواند توجه اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این اسپیکر طراحی شبیه به یک استوانه کوچک داشته و بدنه آن کاملا ضد آب و ضد شوک است تا به این ترتیب استفاده از آن در هر جایی حتی کنار ساحل هم برای کاربرانش امکان پذیر و راحت باشد. در داخل این اسپیکر دو بلندگوی پر قدرت قرار دارند که صدای استریو را با کیفیت مناسبی پخش می‌کنند. این اسپیکر مبتنی بر یک باتری لیتیومی است که در هر بار شارژ امکان پخش مداوم تا ۸ ساعت را به کاربرانش می‌دهد. درست به همین دلیل هم در داخل جعبه این دستگاه یک کابل USB برای اتصال این اسپیکر به کامپیوترهای شخصی و شارژ همزمان آن قرار دارد.

به طور کلی اما این اسپیکر ساختار بی‌سیم داشته و مبتنی بر سیستم ارتباطی بلوتوث است. به این ترتیب این اسپیکر امکان ارتباط و اتصال به دستگاه‌های دیجیتال شخصی مبتنی بر بلوتوث را داشته و موسیقی ذخیره شده روی آنها را با کیفیت خوبی پخش می‌کنند. این اسپیکر دارای یک نشانگر LED برای نشان دادن میزان شارژ و روشن یا خاموش بودن است. این اسپیکر تا فاصله ده متری از دستگاه منبع پخش کننده هم می‌تواند کار بکند.

شرکت Philips اعلام کرده است که این اسپیکر جدیدش را به تازگی و با قیمت ۱۸۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.