دنیای‌اقتصاد- اگر از سرویس پست الکترونیکی خود زیاد استفاده می‌کنید، افزونه WebMail Notifier را روی مرورگر خود نصب کنید. این افزونه که برای مرورگر فایرفاکس طراحی شده است مدیریت ایمیل شما را برعهده می‌گیرد.

افزونه خبر رسان ایمیل WebMail Notifier برای مدیریت ایمیل در سرویس‌های معروفی چون یاهو و جی‌میل، هات میل و.. استفاده می‌شود. پس از نصب این افزونه، دو آیکون در پنجره مرورگر شما ایجاد می‌شود که وظیفه اطلاع‌رسانی وضعیت اکانت ایمیل‌های شما را بر عهده خواهند داشت. با کلیک راست روی آیکون کوچک پایین و سمت راست فایرفاکس که به شکل پاکت یک نامه است، منویی برای مدیریت این افزونه باز می‌شود که با انتخاب Options در آن می‌توانید پنجره مدیریت اکانت‌های این افزونه را باز کنید.
با وارد کردن اکانت‌های خود در این قسمت، افزونه به سادگی کار خود را آغاز خواهد کرد. در این افزونه امکان تعریف اکانت‌های Yahoo، Gmail، AOL، Hotmail یا سرویس‌های اختصاصی POP3 یا IMAP نیز وجود دارد. در صورتی که ایمیل جدیدی به شما برسد، علاوه بر اینکه رنگ آیکون این افزونه تغییر خواهد کرد، یک پنجره کوچک نیز در پایین مرورگر، وضعیت رسیدن ایمیل‌های جدید را به همراه تعداد آنها به شما اطلاع خواهد داد.